Raider Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei fant denna .. PSU cap on som jeg syns var veldig intresant har lyst til og kjøre 2 PSU.. men finnes denna i norge i noen butikker? eller har noen en guide så jeg kan koble sammen 2PSU osv.. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Her har du link: Running Two PSU's as one Lenke til kommentar
Raider Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 men ser at han bruker 2 like PSU'er kan jeg bruke 2 forskjellige? Lenke til kommentar
Raider Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 leste ett sted at man kan ta den grønne og en vilken som helst svart kabel fra 24v og bare koble til en anne PSU i samme farge og da vil begge starte opp..går det an? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 den enheten du henviser til bruker bare spenning på det ene poweret til å starte et power nr2. dette er det mange enkle løsniner for å fikse. Artikkelen hadler om å sette to AT (!!!) power i parallell eller serie for å enten få mer effekt eller høyere spenning. Dersom du skal bruke det ene poveret til HK +++ og det andre til vifter +++ kan du gjøre dette veldig enkelt ved at hovedkortet starter opp begge powerene. Dette gjøres ved å koble sammen ledninen til pinne 14 på begge atx kontaktene (denne er ofte grønn). Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ja, eller gjør det enkelt, les i det sticky topic, tråden i toppen av elektronikk forumet, der står det hvordan du jupstarter en PSU. jeg har det på nå, og da bruker jeg to forskjellige strømmforsyninger, 1 til hovedkort, og en til resten, og det fungere utmerket, og jeg får satt vCoren høyere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå