kag Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Noen som har kunnskap om koordinater her? Eller, i det minste har muligheten til å slå det opp? Jeg lurer nemmelig på hvor 67 grader nor / 16 grader øst er. Og jeg må innrømme at dette er noe jeg har absolutt null peiling på. Hadde for så vidt vært fint om den som hadde giddet kunne ha slengt fram en url med det samme. Hvis det er mulig. Tenker da på om hvis det er en kjekk nettside å bruke til sånne ting. På forhånd takk. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det er eit punkt ved svenskegrensa ikkje so langt ifrå Fauske. Søk på denne sida. http://geography.about.com/gi/dynamic/offs...s%2Flatlong.adp Lenke til kommentar
kag Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Takk skal du ha Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hvorfor lurte du på akkruat det? Lenke til kommentar
kag Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Lurte bare ut ifra ren nysgjerrighet. Hadde spilt RTCW i noen timer, og merket meg at den tyske offiseren oppga de koordinatene når de skulle finne et laboratorium i Norge. (... kag som selv bor 63.4359 grader nord ...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå