HKRoed Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei! Er det mulig at HW kan komme med en oversikt over "Ukens tilbud" fra de webshoppene som har dette? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hva med å søke litt på forumet? Søk på "ukens AND tilbud" så skal du se TaZ Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Har du sett på den de siste 2-3 dagene? Den funker ikke helt som den skal om dagen... (eller om natten, som nå) Endret 30. januar 2004 av SpritHansi Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Er klar over at tilbudsgrabberen ikke fungerer. Hvis den ikke er i orden innen mandag kommer jeg til å legge inn en oversikt i første post i tråden slik som jeg gjorde til å begynne med. Er ikke sikker på hva som er feil med tilbudsgrabberen, så jeg kan ikke fikse den. atrox kommer sikkert til å få fikset den når han får tid. Endret 30. januar 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå