mars001 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Eks-badevakten mener han bidro sterkt til den historiske begivenheten ved å fremføre sangen «Looking for Freedom» for millioner av tyske fans i Berlin i 1989. - Jeg følte at jeg rørte folk på begge sider av muren, sier han, men innrømmer samtidig at nesten ingen øst-tyskere forstod engelsk på den tiden. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=212302 (vet ikke om dere syntes dette er morsomt, men det syntes jeg) Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hehe dro på smilebåndet da jeg leste det før idag Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Burden ikke han ha hatt ekstremt blondt hår? Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Mye rart folk innbiller seg ja... *riste oppgitt på hodet*...lo litt når jeg leste det ja... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ikke før nå så snakker han om å få æren for berlinmurens fall Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Noen har ikke godt av berømmelse og store doser selvsikkerhet! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ja, alle vet jo at han var grunnen til at muren falt Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ja, alle vet jo at han var grunnen til at muren falt definitivt Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Denne nyhetssaken gjør hverdagen bedre! Hasselhoff er en fantastisk bra fyr, og dette utspillet er jo så bra at det ikke er til å tro. Jeg måtte forresten kjøpe en skive av Hasselhoff nå, etter at jeg tapte et lite veddemål på jobben. Litt sjarm er det jo å ha godlåtene i samlingen, skjønt skiva er sånn ca. hårreisende dårlig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ja, alle vet jo at han var grunnen til at muren falt Selfølgelig.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) om så bare for å få bedre kjangs til å gå på konsertene hans med rifle og gjøre slutt på elendigheten....tror hasselhoff har bra sikkerhetspersonell Endret 2. februar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå