pellogplukk Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei. Har akkuratt bestilt meg en amd 64 3200 og lurte på om det var noen her med noe erfaring på overklokking av disse prossesorene.. har i tillegg bestilt: MSI K8T NEO-FIS2R Corsair TWINX1024-3200LL DDR-DIMM 1024MB nå skal de sies at jeg ikke har klokket opp noen amd maskiner før så det meste av råd er velkommen.. Hva slags kjøler bør jeg gå for.. (ikke vann kjøling enda grunnet økonomi.) hvor mye kan jeg klokke den opp.. som sagt all hjelp er velkommen.. Mvh P&P Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 denne topic'en hører vel egentlig under overklokking..... du må nok regne med at de flytter den. AMD 64bit osv. er såpass ny at jeg ikke har fått testet den enda, så jeg kan nok ikke hjelpe deg desverre Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 SItter her med en AMD 64 3000+.. har prøvd å klokke litt,men uten hell! etter at eg klokka ville ikkje maskina starte opp igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå