dot_ Skrevet 30. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg lurte på hva som må til for å kunne motta e-post på mobiltelfonen? Hva det eventuelt vil koste meg? Har chess abbonement.. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 30. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2004 Du trenger en mobil som støtter POP3. Prisen vil bli størrelsen på eposten. Er det bare tekst, så koster det ikke mye. Er det feks ett bilde som vedlegg blir det litt mer. Prisen pr kb finner du på www.chess.no Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 30. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2004 Prisen er nesten lik null om du skrur av funksjonen "last ned vedlegg" ... Men det funker ikke med hotmail (trur jeg).. Har aldri brukt dette, men har for meg at det ikke er POP3.. Men på min gamle SonyErisson T310 så sendte jeg og mottok meldinger i hytt og pine.... Uten å merke noe særlig på kontantkortet.... Gikk vel kanskje 3-4 kr i måneden eller noe... Om jeg ikke husker riv ruskende feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå