vihovde Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg oppfordrer herved samtlige HW forum brukere, til å handle fra Østby Data neste gang dere trenger en ting eller to Dvs. så sant at prisforskjellen mellom Østby Data og div. andre Webshopper er innenfor rimelighetens grenser La oss alle "trå" til, og vise solidaritet med denne stakkars mannen. La oss verne om de små Webshoppene, de fortjener en sjanse Husk... Neste handel gjør du hos Østby Data. Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hadde blitt for dumt hvis dette var skjult reklame. så jeg sier OK Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg oppfordrer herved samtlige HW forum brukere, til å handle fra Østby Data neste gang dere trenger en ting eller to Dvs. så sant at prisforskjellen mellom Østby Data og div. andre Webshopper er innenfor rimelighetens grenser La oss alle "trå" til, og vise solidaritet med denne stakkars mannen. La oss verne om de små Webshoppene, de fortjener en sjanse Husk... Neste handel gjør du hos Østby Data. Tror du er litt full i ****** jeg Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg oppfordrer herved samtlige HW forum brukere, til å handle fra Østby Data neste gang dere trenger en ting eller to Dvs. så sant at prisforskjellen mellom Østby Data og div. andre Webshopper er innenfor rimelighetens grenser La oss alle "trå" til, og vise solidaritet med denne stakkars mannen. La oss verne om de små Webshoppene, de fortjener en sjanse Husk... Neste handel gjør du hos Østby Data. Tror du er litt full i ****** jeg Nei, dette er 100% SERIØST ment. Tro meg, jeg føler virkelig med denne karen. Våres "ironiske" debatt her på forumet igår (i natt), må det ikke tas hensyn til. Som sagt, dette er seriøst ment Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jaja, uansett har vel ikke mannen tapt penger på det, og kommer mest sannsynlig ikke å gjøre det heller! Har vel bare litt jobb med å sende ut mailer til de som bestillte. Han har vel heller tjent litt på gratisreklamen han har fått, ufrivillig eller ikke. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Jaja, uansett har vel ikke mannen tapt penger på det, og kommer mest sannsynlig ikke å gjøre det heller! Har vel bare litt jobb med å sende ut mailer til de som bestillte. Han har vel heller tjent litt på gratisreklamen han har fått, ufrivillig eller ikke. Er dybt uenig med deg der, desverre... Hans nettsted er FREMDELES nede, og du vet hva det betyr ? INGEN salg ! Hvem tror du sitter time etter time for å ordne opp i bestillingene ? Husk at dette er ett enkeltmannsforetak, han har sannsynligvis ikke en to eller tre sekretærer springene rundt seg Hvem betaler han for alle disse timene + tapt inntjening på nettbutikken ? "Off topic" Tror heller ikke fortjenesten hans er av de aller største, på lik linje med de aller fleste webshopper Endret 30. januar 2004 av vihovde Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Er det mannen på avataren din som styrer Østby, hvis så lar jeg neste handel bli hos psdata =) ... neida, jeg bestemmer da vel selv hvor jeg skal handle. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Er det mannen på avataren din som styrer Østby, hvis så lar jeg neste handel bli hos psdata =) ... neida, jeg bestemmer da vel selv hvor jeg skal handle. Humor er en fin ting å besette Men, selvfølgelig skal du få lov å BESTEMME hvor du skal handle, har ikke sagt noe annet jeg ? Jeg har bare kommet med en oppfordring (som jeg selv vil gjenomføre) om å handle der, slik at Østby Data kommer litt i "pluss siden". Det får være opp til hver enkelt om dem vil støtte dette, eller ikke. Så enkelt er det Endret 30. januar 2004 av vihovde Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 så lenge prisen og servicen er god så handler eg i helvetet om de så skal være Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 så lenge prisen og servicen er god så handler eg i helvetet om de så skal være Veldig saklig Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ja har du et problem med det ?? det er jo en selvfølge at eg handler der eg får god service og billige varer. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 ja har du et problem med det ?? det er jo en selvfølge at eg handler der eg får god service og billige varer. Har ingen problem med det jeg... Men det var liksom ikke dette denne posten handlet om, var det vel ? Så lenge du ikke er særlig lysten på å dra igang litt hjelp til stakkaren som sitter på Østeby Data, vil jeg be deg om å poste dine usaklige innlegg hos noen andre. OK ? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Yes, og husk å ALDRI handle der dersom prisen på en vare er billig, for da kan det faktisk være feilpriset og da gjelder plutselig ikke handeleren mer. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Yes, og husk å ALDRI handle der dersom prisen på en vare er billig, for da kan det faktisk være feilpriset og da gjelder plutselig ikke handeleren mer. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Skall ikke argumentere for eller mot denne posten her , men det virker som her er endel "skadeskutte" fugler her som henger med nebbet og er grettne for de ikke fikk seg "gratisvarer" Endret 30. januar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Skall ikke argumentere for eller mot denne posten her , men det virker som her er endel "skadeskutte" fuler her som henger med nebbet og er grettne for de ikke fikk seg "gratisvarer" Hei, Hørt! :-) Mvh Kimmer Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Skall ikke argumentere for eller mot denne posten her , men det virker som her er endel "skadeskutte" fuler her som henger med nebbet og er grettne for de ikke fikk seg "gratisvarer" Kunne ikke sagt det bedre selv. Slutt med denne idiotiske sarkismen. Det må da gå ann her på forumet, å starte en seriøs tråd som har til hensikt å støtte opp om en person, som vier sitt yrkesaktige liv til å tjene deg og meg ? Håper jeg slipper å se mer av disse usaklige innleggene her. For dem som sier seg villige til å være med å støtte opp om dette... HURRA for dere Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Greit! Jeg skal gi Østby Data en sjanse, jeg har hatt blandede erfaringer med webshopper, men hvis du sier at den er en bra shop så hvorfor ikke. Får bare finne ut om jeg trenger noe med det første da. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Greit! Jeg skal gi Østby Data en sjanse, jeg har hatt blandede erfaringer med webshopper, men hvis du sier at den er en bra shop så hvorfor ikke. Får bare finne ut om jeg trenger noe med det første da. Takker for alle seriøse svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå