Gå til innhold

Oppfordring til alle - Østby Data

Anbefalte innlegg

Jeg oppfordrer herved samtlige HW forum brukere, til å handle fra Østby Data neste gang dere trenger en ting eller to :thumbup: Dvs. så sant at prisforskjellen mellom Østby Data og div. andre Webshopper er innenfor rimelighetens grenser ;) La oss alle "trå" til, og vise solidaritet med denne stakkars mannen. La oss verne om de små Webshoppene, de fortjener en sjanse :thumbs:

Husk... Neste handel gjør du hos Østby Data.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg oppfordrer herved samtlige HW forum brukere, til å handle fra Østby Data neste gang dere trenger en ting eller to :thumbup: Dvs. så sant at prisforskjellen mellom Østby Data og div. andre Webshopper er innenfor rimelighetens grenser ;) La oss alle "trå" til, og vise solidaritet med denne stakkars mannen. La oss verne om de små Webshoppene, de fortjener en sjanse :thumbs:

Tror du er litt full i ****** jeg :laugh::laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Jeg oppfordrer herved samtlige HW forum brukere, til å handle fra Østby Data neste gang dere trenger en ting eller to  :thumbup:  Dvs. så sant at prisforskjellen mellom Østby Data og div. andre Webshopper er innenfor rimelighetens grenser ;)  La oss alle "trå" til, og vise solidaritet med denne stakkars mannen. La oss verne om de små Webshoppene, de fortjener en sjanse  :thumbs:

Tror du er litt full i ****** jeg :laugh::laugh::laugh:

Nei, dette er 100% SERIØST ment. Tro meg, jeg føler virkelig med denne karen. Våres "ironiske" debatt her på forumet igår (i natt), må det ikke tas hensyn til.

Som sagt, dette er seriøst ment :yes:

Lenke til kommentar

Jaja, uansett har vel ikke mannen tapt penger på det, og kommer mest sannsynlig ikke å gjøre det heller! Har vel bare litt jobb med å sende ut mailer til de som bestillte. Han har vel heller tjent litt på gratisreklamen han har fått, ufrivillig eller ikke.

Lenke til kommentar
Jaja, uansett har vel ikke mannen tapt penger på det, og kommer mest sannsynlig ikke å gjøre det heller! Har vel bare litt jobb med å sende ut mailer til de som bestillte. Han har vel heller tjent litt på gratisreklamen han har fått, ufrivillig eller ikke.

Er dybt uenig med deg der, desverre... Hans nettsted er FREMDELES nede, og du vet hva det betyr ? INGEN salg ! Hvem tror du sitter time etter time for å ordne opp i bestillingene ? Husk at dette er ett enkeltmannsforetak, han har sannsynligvis ikke en to eller tre sekretærer springene rundt seg :no: Hvem betaler han for alle disse timene + tapt inntjening på nettbutikken ?

"Off topic"

Tror heller ikke fortjenesten hans er av de aller største, på lik linje med de aller fleste webshopper :no:

Endret av vihovde
Lenke til kommentar
Er det  mannen på avataren din som styrer Østby, hvis så lar jeg neste handel bli hos psdata =) ...

neida, jeg bestemmer da vel selv hvor jeg skal handle.

Humor er en fin ting å besette :laugh: Men, selvfølgelig skal du få lov å BESTEMME hvor du skal handle, har ikke sagt noe annet jeg ? Jeg har bare kommet med en oppfordring (som jeg selv vil gjenomføre) om å handle der, slik at Østby Data kommer litt i "pluss siden". Det får være opp til hver enkelt om dem vil støtte dette, eller ikke. Så enkelt er det :yes:

Endret av vihovde
Lenke til kommentar
:devil: ja har du et problem med det ??:devil: det er jo en selvfølge at eg handler der eg får god service og billige varer.

Har ingen problem med det jeg... Men det var liksom ikke dette denne posten handlet om, var det vel ? Så lenge du ikke er særlig lysten på å dra igang litt hjelp til stakkaren som sitter på Østeby Data, vil jeg be deg om å poste dine usaklige innlegg hos noen andre. OK ?

Lenke til kommentar
Skall ikke argumentere for eller mot denne posten her , men det virker som her er endel "skadeskutte" fuler her som henger med nebbet og er grettne for de ikke fikk seg "gratisvarer" :roll::roll:

Kunne ikke sagt det bedre selv. Slutt med denne idiotiske sarkismen. Det må da gå ann her på forumet, å starte en seriøs tråd som har til hensikt å støtte opp om en person, som vier sitt yrkesaktige liv til å tjene deg og meg ? Håper jeg slipper å se mer av disse usaklige innleggene her. For dem som sier seg villige til å være med å støtte opp om dette... HURRA for dere :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...