DanielP Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Lurte på om det er noen her som har gått på Noroff instituttet. Enten -3D Design og Animasjon -3D Film Produksjon -3D Spill Design -DAK og 3D Teknisk Tegning Viss dere har gått, hva har du/dere gått, ville dere anbefalt det? Erfaringer? Jobbtilbud etterpå? Må gjøre skikkelig sjekk. Er masse peng. Takker DanielP P.S. Ikke vær redd for å fylle ut litt Lenke til kommentar
kenny Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Du kan jo også forhøre deg på www.storedyret.com. Tror det er noen karer der som har gått på Noroff. Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ser i profilen din at du bor i Stavanger ;p Stikk en tur på yrkesmessen som avholdes denne uka. Siste dag i dag/morgen (fredag). . Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Har ellerede vært der. Det var det som fikk meg oppmerksom på Noroff. Så ville ha en annen mening eller fem Lurte også på finansiering. Merket at kursene er gangske "dyre". Skal skolen ha alle pengene med en gang. Eller går det på "avdrag" eller lignende? Er lån i lånekassen støttet av denne linjen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ste broren min gikk der så jeg kan ikke snakke utifra erfaringer ,men han virker ganske fornøyd Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har også lyst til å jobbe med no sånt, mes med data animasjon. Har ikke peil på sloker da. Er bare sikker på en ting, og det er at de faga jeg valgte på allmen er helt bortkasta om jeg følger mine drømmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå