kake_fredrik Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 jeg får opp denne meldingen når jeg kobler meg til en hub:You've got too few slots open. hvordan åpner jeg flere slot? jeg laster ikke noe ned eller opp! Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 I options transfer eller noe. les litt der Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 oDC guide: file->settings sharing, og nederst på siden har du upload slots Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 oDC guide: file->settings sharing, og nederst på siden har du upload slots takk men jeg får aldri takk i file listen til noen! får bare connection time out! noe svar på dt? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 du må se etter når du søker på ting at de også har slots ledig.. hvis alle deres slots er fulle må du vente til en blir ledig før du får listen dens.. tips: prøv de som ikke deler så mye på hubben først, da de som står på toppen som regel er opptatt.. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 du må se etter når du søker på ting at de også har slots ledig.. hvis alle deres slots er fulle må du vente til en blir ledig før du får listen dens.. tips: prøv de som ikke deler så mye på hubben først, da de som står på toppen som regel er opptatt.. hvordan finner jeg ut om de har slots ledig? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hvordan finner jeg ut om de har slots ledig? når det går an å laste ned fra brukeren... Lenke til kommentar
Blind Guardian Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 du skal alltid kunne laste ned file-list til noen selv om de ikke har noen slots ledig. men hvis du får connection time out, så kan det være at du må sette deg selv i passive mode, (men da kan du ikke laste ned fra andre brukere som er i passive mode) File - settings - merk av "passive mode" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå