aryx Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Folk kjenner vel til disse usa-selskapene som man får penger for å klikke på reklame, nå har jeg funnet et norsk selskap som gjør det også... Direct Media.no Lenke til kommentar
leoss Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Dette lukter vel kraftig av reklame. Retningslinjer? Lese? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Folk kjenner vel til disse usa-selskapene som man får penger for å klikke på reklame, nå har jeg funnet et norsk selskap som gjør det også... Du kan godt fjerne linken, trur ikke dette er lov, vennligst fjern den. Endret 29. januar 2004 av lavizh Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Folk kjenner vel til disse usa-selskapene som man får penger for å klikke på reklame, nå har jeg funnet et norsk selskap som gjør det også... Direct Media.no hehe... ser på linken at du får profitt hvis folk trykker på linken og melder seg på. Er vel ikke lov det da? Lenke til kommentar
gresh Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Sakset fra direct medias FAQ: Om et medlem bryter våre regler, forbeholder vi oss retten til å slette vedkommendes medlemskap uten kompensasjon. Om et av våre medlemmer forsøker å verve andre på en måte som bryter med mediet man benytter til denne markedsføringen, kan dette defineres som spam. Spam er ikke tillatt, og eksempel på spam er å sende uønsket epost, poste i newgroups som ikke er relevante for annonsen, kontakte personer man ikke kjenner på chatte-kanaler med formål å verve disse. Det var ikke noe smart trekk av trådstarter Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hadde han bare skreve riktig link Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har meldt i fra om denne tråden til Direct Media. Så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 minner altfor mye om den gode gamle reklamepost. de gikk konkurs rimelig fort. regner med at dette firmaet følger samme veien. gir dem toppen 6 måneder, så er de ute av markedet. enten oppkjøpt eller konkurs. men hvem er dum nok til å kjøpe et synkende skip? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Folk kjenner vel til disse usa-selskapene som man får penger for å klikke på reklame, nå har jeg funnet et norsk selskap som gjør det også... Direct Media.no du har jo lagt inn linken så du får schpenn om folk trykker på linken, hvorfor har du ikke lagt det rett til selvskapet? dette lukter vondt... Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det er ikke lov å reklamere i forumet. Klage vil bli sendt til Direct Media, og brukeren er herved utestengt. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg