Lasko Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 jeg har kjøpt med en ny AMD prossessor med hovedkort osv og alt funker helt fint helt til jeg skla instalere WIN XP jeg booter fra cd den begynner å inspektere pcens hardware kommer til der det står "Setup is starting Windows" og etter noen få sekunder skrur den seg bare av og da må jeg skru av pcen med bryter bak i 10-20 sekunder for at den skal starte igjen dette har kanskje ikke no med klokking og gjøre men jeg fikk vite at her fikk man hjelp til det meste kan noen hjelpe meg please hva kan være feilen??? hva kan jeg prøve?? MVH Lasko Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 det kan vere at noko ikkje sitter skikkeleg. for eksmpel vifta på cpuen. og dataen skrur seg av fordi det bir for varmt... Lenke til kommentar
Lasko Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 altså når jeg går i bios står det cpu temp 45 C og burde det ikke pipe om temperaturen er for høy? (AMD xp 2600+) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå