Lasko Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 jeg har kjøpt med en ny AMD prossessor med hovedkort osv og alt funker helt fint helt til jeg skla instalere WIN XP jeg booter fra cd den begynner å inspektere pcens hardware kommer til der det står "Setup is starting Windows" og etter noen få sekunder skrur den seg bare av og da må jeg skru av pcen med bryter bak i 10-20 sekunder for at den skal starte igjen dette har kanskje ikke no med klokking og gjøre men jeg fikk vite at her fikk man hjelp til det meste kan noen hjelpe meg svar snarest mulig please Lenke til kommentar
DabZor Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 feilpostet... vist du sier hvilke hardware du har osv så er det mye lettere å hjelpe. Utdyp deg så mye som mulig gl Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Sjekk temperatur i bios. HAr du montert cpu kjøleren rettt vei??? Standard feil å gjer.... Hovedkortet har autoshut down som slår inn ved 75-85grader. Hovedkort type?? Kjøler?? Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Feilpostet. Forsøk å legge ditt spørsmål i kategorien "programvare" (underkategori "windows"). Tråden er altså feilpostet, og det tilsier at den stenges. Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg