joenohr Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hva har dere å si om maskinen? Fortrinnsvis de som faktisk har BRUKSERFARING fra en slik maskin. Har bestilt en 1,4, 60gb hd, 512 ram maskin så nå lurer jeg på om det var veldig fornuftig (hadde ikke noe valg altså ...) Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har selv en D500. D600 skal være lik bortsett fra et dedikert skjermkort. Skjermkortet i D600 er ikke det aller råeste på markedet, men det gjør jobben i de fleste spill. Jeg hadde selv ikke behov for bra skjermkort og valgte derfor D500. Jeg er meget fornøyd med valget. Maskinen er meget behagelig å skrive på. Jeg har 2 batterier til maskina (1 i media-bay'en) som gir meg 6-8t kapasitet. Er veldig fornøyd med skjerm, tastatur og touchpad. Maskina blir ganske varm nedenfor tastaturet til venstre når maskina kjøres på strømforsyning og høy ytelse under strøm-instillinger. Maskina er ganske liten og lett. Jeg vil ikke si du har gjort noe dumt ved å bestille D600, hvis du ikke ønsker maks skjermkort-ytelse, eller har betalt veldig mye for maskina. Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå