Lanka Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Greeeejt. Sletta siden, Slett Tråden, Jeg Bruker Ikke Hardware.no Mere. Happyy? GREIT. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 vil ikke jage deg fra hw, du er hjertelig velkommen, men vi liker ikke folk som ripper designs. OK? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Greeeejt. Sletta siden, Slett Tråden, Jeg Bruker Ikke Hardware.no Mere.Happyy? GREIT. Poenget var ikke å jage deg herifra (for all del) men å få frem hva du har gjort, langt i fra er respektert og strider mot alt som finnes av moral og sunn fornuft. At du legger ut noe som JEG har laget helt fra bunnen av og kaller det ditt eget, at du har gjort alt arbeidet design/koding selv, er i seg selv en forbrytelse. For all del; bli her med oss, men du må forandre attitude... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Greeeejt. Sletta siden, Slett Tråden, Jeg Bruker Ikke Hardware.no Mere.Happyy? GREIT. Øy, du må da for all del ikke la være å bruke HW.no Det er jo normal folkeskikk/moralsk å ikke stjele andres arbeid, bra du fjernet siden, men livet går ikke til dunndass av den grunn. Du må bare regne med at folk reagerer når slikt oppdages, og forhåpenligvis så har du lært noe nytt Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Ja. Er vel nettopp det ja. endrer bare passord og skriver ett eller annet tull på tastaturet, så kommer jeg aldri inn mere Lykke til folkz. Flinke med web-design dere. Send tråden til off topic eller no...... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 noen som tok screenshot??? (jeg sto visst opp litt for sent i dag... ) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 noen som tok screenshot??? (jeg sto visst opp litt for sent i dag... ) Håper det Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 noen som tok screenshot??? Tenkte ikke på det , og nå er cachen til Opera overskrevet (finner ikke html dokmentet eller bildene), så da kan jeg ikke bidra med noe... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 noen som tok screenshot??? Tenkte ikke på det , og nå er cachen til Opera overskrevet (finner ikke html dokmentet eller bildene), så da kan jeg ikke bidra med noe... Samme her. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 udugelige "#¤%&//(&¤#"¤%/()=?#¤%&/(%)&/=(&%¤#(¤=?%&¤/(&"?="!!!! hehehehe... neia.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 samme det vel. Hvilken instans trenger dere å bevise det for? Har forresten slettet min og... Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 noen som tok screenshot??? nå fikk ikke jeg sett siden, men den så vel ca. sånn ut: link Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Heile banneren var kopiert, og ellers var alle farger (les: grånyanser) kopiert ganske godt... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Heile banneren var kopiert, og ellers var alle farger (les: grånyanser) kopiert ganske godt... Eneste forskjellen var menyen, teksten i header (som var dritstygg) og at siden var midstilt. Til og med samme filnavn hadde han tillatt seg å bruke. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) urk.. *trøstepå PoleCat* SAY NO TO CopyCat's... SUPPORT THE PoleCat!! Endret 1. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 urk.. *trøstepå PoleCat* SAY NO TO CopyCat's... SUPPORT THE PoleCat!! * bli trøstet * snufs. Nice slogan! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Nice slogan! hehe.. ikke sant? skrev først "SAY NO TO CopyCat's.. VOTE FOR PoleCat!!" men den andre ble nok bedre.. EDIT> innlegg nr 300 !!! (ojeeeej) Endret 1. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) sorry at jeg drar denne opp av søla, men se hva jeg fikk tak i Endret 5. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 sorry at jeg drar denne opp av søla, men se hva jeg fikk tak i http://www.disabused.com/div/Lanka.jpg Du har kontakter i underverdenen ser jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå