solrikioo Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hei, jeg tenkte på å lage en på/av knapp til kabinett vifta. Denne brukes kun til å blåse ut støv osv. Hvordan går jeg frem? Det går tre ledninger inn på HK. En rød, en svart og en gul. Holder det å kun kutte en ledning eller må jeg kutte alle sammen? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Denne brukes kun til å blåse ut støv osv. Hva i *******!??! Skal du bruke en Kab. vifte til å blåse ut støv? Lol Du kan kutte ledningene (alle tre) og montere en bryter med tre poler (eller tre brytere, tungvint) i midten. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Denne brukes kun til å blåse ut støv osv. Lykke til! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 trenger bare å kutte kretsen i den ene ledningen da. Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 k, Jaja, veit da, f... hva den brukes til jeg... men den er plagsom... Men, skal teste det du sa... Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 trenger bare å kutte kretsen i den ene ledningen da. sikker? hvem av dem i såfall? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ikke kutt den gule, den er til RPM visning og vil ikke stoppe viften. Bryt enten blå/sort eller rød. Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 greit da tester jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå