Mr-Smith Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Skjermkort, skjerm, mus og tatatur har jeg fra før. Har ikke følgt med så mye i det siste på hardware fronten så kom gjerne med anbefalinger. Endret 29. januar 2004 av Mr-Smith Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det så ganske glimrende ut. Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 sorry for bildet, skal fikse det nå....ble litt stort ja Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Dette ser da greitt ut! Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Er litt usikkert ang athlon 64, har hatt p4 nå i et år og kan ikke si annet en jeg er kjempe fornøyd....men nå ser det ut som amd har fått til noe. Endret 29. januar 2004 av Mr-Smith Lenke til kommentar
mican Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ser greit ut, men jeg ville kanskje byttet ut Samsung dvd-spilleren med noe annet. Har en slik selv, og den er noe ustabil og "ranglete" i utførelsen. Er ikke så veldig fornøyd me den, men den fungerer til sitt bruk. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Jeg ville kanskje tatt et annet kabinet. Har et Chieftech selv og syns at det lar litt for mye bråk komme ut. En annen ting er at strømforsyningen kanskje blir litt liten men "bare" 300watt? Ville heller sett på dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC60H1SUSB Dett er bare et eksempel. tilbud på Microplex (hvis du tenke på kostnader) Strømforsyning kommer i tillegg da og den burde ligg på minimum 350 watt med tanke på fremtidige oppgraderinger.... Dett vil selvfølgelig bli noen hundre dyrere, menj jeg vil si det er en god investering:) Mvh Lasse Denne psu'n kan anbefales: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP35060PN Endret 29. januar 2004 av Lasse Ma Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Mr-Smith: Så bra ut dette, men var eg deg ville eg tatt meg råd til 74GB varianten av raptor. Ville også ventet til ut i februar, da kommer prescott og sammtidig setter intel ned prisene på cpu'ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå