IronWire Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Kunne kanksje tatt en titt på en av de lukkede modellene til beyerdynamic som procom.no har... DT 250 for eksempel? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 jeg ville ikke ha gått for lukka system, lyd kvaliteten er visstnok dårligere. Og det er forskjell mellom øreputer og lukka system Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har ikke testet disse selv, men de jeg har snakket med som har testet de har bare godt å si om komfort og lyd: Koss Pro 3AA Titanium. Evt har det kommet en nyere modell som logisk nok heter Koss Pro 4AA Titanium. Disse har jeg ikke testet, men er vel litt forbedring og stor prisøkning fra 3AA. 3AA koster ca 700,- mens 4AA koster ca 1000-lappen. Vil du ha noe lite og lett, anbefaler jeg Koss Portapro på det sterkeste. Så har jeg også sagt det . Må si jeg er fan av koss asså.. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 jeg ville ikke ha gått for lukka system, lyd kvaliteten er visstnok dårligere. Og det er forskjell mellom øreputer og lukka system Det var jo snakk om god isolasjonsevne, åpne hodetelefoner oppfyller ikke det så godt... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 ja seff, men jeg har jo PX200 som er lukka system, og den har dårlig bass gjengivelse. Men jeg gidder ikkå gå rundt med svære øreklokker lissom. Tror det enten blir portapro eller px100 høretelefoner til ipoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå