sony123 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hei, vurderer å kjøpe Logitech Quickcam for Notebooks Pro, er det noen erfaringer med dette??? Ett bra kamera?? Virker som ett bra kamera til bærbare, lett å ta med seg... Fordeler\ulemper?? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg fikk et Logitech WebCam til jul, det var ikke noen pro utgave, QuickCam Messenger tror jeg det het. Hvis jeg bruker webcam'et er jeg oppe i 90% CPU utilization. Problemet ligger kanskje i at jeg har en P3 866MHz, men allikvel så er det på grensen av hva jeg syns noe sånt burde sluke av ressurser. Kobler til mitt Finepix S602 kamera som webkam, x50 så mye bedre bilde, ressursbruk under 10%. Eneste ulempe er at kameraet er litt større, og jeg har ikke fått mic'en til å virke når det er i cam modus. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 -Feilpostet Flyttes til Webkamera forumet. Dette har ingenting med Bærbare Datamaskiner å gjøre. Pass på at du poster riktig neste gang. Er du i tvil om hvor du skal poste, så send pm til Admin/mod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå