TopFlite Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Noen som har erfaringer med dette kabinettet fra Lian Li : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC75USB Bra luftgjennomstrøming ? Kan vel bli ganske tøft med litt katoder og STÆSJ Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har et slikt selv og det er bare DIGG!! Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Enig,det er DIGG! Her er noen bilder av mitt! Luftgjennomstrømningen er bra men kunne nok vært bedre,men med vannkjøling merker man ikke det. PS: Ikke se på rotet i rommet så..... *lol* Endret 30. januar 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Vår test: http://www.overklokking.no/annet/lian-li_pc75_usb/index.html Montering av vannkjøling: http://www.overklokking.no/casemods/lianli...vann/index.html Det er et forbaska svært beist, men GUUUD så deilig med plass det er! Noe dette bildet sier litt om: En ting er sikkert - det kabbiset der bytter jeg IKKE ut med det første! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Her er noen bilder av mitt pc75 XenZor Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Her er noen bilder av mitt pc75 XenZor Nice.. Hva har du brukt til å "frozte" glasset.Lakka det? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Her er noen bilder av mitt pc75 XenZor Nice.. Hva har du brukt til å "frozte" glasset.Lakka det? Sorry har ikke modda glasset sjøl. Det kommer fra koolpcmods.com. Edit: Trur ikke jeg hadde fiksa å lage det motivet. Det er brendt med laser Endret 30. januar 2004 av XenZor Lenke til kommentar
howiee78 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 For å få sånn "frost" brukes en type folie. Spør nærmeste firma som driver med reklameoppsetting. Kommer ikke på navnet på sånne firma akkurat nå.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 -pondus-: Meget stilfult! Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Samme som Xenzor, vi bygger pc pc sammen jeg vill rette en STOR TAKK TIL XENZOR for at overtalte meg til å gå for et Lian-Li pc75 fremfor et pc Lian - li i pc 60 serien Det jævlige er jo at det heller til ny formfaktor "BTX" som da intel hevder å ha revolusjonert . Eneste er at di har speilvendt et ATX HK og kopiert layouten til micro ATX. GO figure Dvs. at vi kan sparke våres nydelige PC 75 tårn i konteineren, men det blir i så fall med sekkepier og 5 skudd's salutt ikke sant Xenzor Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg ser ikke vitsen med BTX Det eneste resultatet av det er dåligere kjøling for for oss som har tårn Virker som om Mac og AMD ikke går for BTX så det blir nok AMD neste gang Får håpe at Intel skrinlegger planene ellers vil de miste mange av kundene som bygger egne maskiner Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 -pondus-: Meget stilfult! Thanx! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå