siDDis Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 det krever mer skills å bruke 500 units enn 40 :| Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Noe jeg savner på spill er at man kan programmere inn units til å angripe spesielle ting. F.eks at tanksene angriper tankser og at infanteriet angriper andre soldater...det samme er det i forsvar... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-17 12:19, siDDIs skrev:det krever mer skills å bruke 500 units enn 40 :| hmm... kommer annpå Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: tja||anal skrev (2002-03-17 12:45):Noe jeg savner på spill er at man kan programmere inn units til å angripe spesielle ting. F.eks at tanksene angriper tankser og at infanteriet angriper andre soldater...det samme er det i forsvar... Ja instillinger for AI-ene er noe jeg savner sårt i f.eks. SC. Jeg digga mulighetene du hadde i bla. Dark Reign. Samtidig så viser det jo at har max skill hvis en klarer å passe på alle unitene i SC til en hver tid. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 AI i sc er ikke så verst den... den kontrollerer alle unitene sine på engang nesten - sender ut ørten lockdown ifra ghostene sine f.eks. :smile: Lenke til kommentar
|KAN| Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 02:48, Corleone skrev: Quote: tja||anal skrev (2002-03-17 12:45): Noe jeg savner på spill er at man kan programmere inn units til å angripe spesielle ting. F.eks at tanksene angriper tankser og at infanteriet angriper andre soldater...det samme er det i forsvar... Ja instillinger for AI-ene er noe jeg savner sårt i f.eks. SC. Jeg digga mulighetene du hadde i bla. Dark Reign. Samtidig så viser det jo at har max skill hvis en klarer å passe på alle unitene i SC til en hver tid. det er ikke vanskelig og passe på alle enhetene i SC det er bare en øvingsak ... det som krever skill er å klare å huske på at man skal forsvare seg når man angriper (og ja jeg klarer det fint:) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: El_PoLLa skrev (2002-03-18 08:54):AI i sc er ikke så verst den... den kontrollerer alle unitene sine på engang nesten - sender ut ørten lockdown ifra ghostene sine f.eks. :smile: Jeg tenkte på AIen til unitene jeg styrer dah :smile: Quote: |KAN| skrev (2002-03-18 19:38):det er ikke vanskelig og passe på alle enhetene i SC det er bare en øvingsak ... det som krever skill er å klare å huske på at man skal forsvare seg når man angriper :smile: (og ja jeg klarer det fint:) Jeg har ramla helt ut av mine gode gamle rutiner nå :smile: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 ikke noe probs med oversikt jeg, men jeg har en lei tendens til og glemme og bygge styrker når jeg angriper - counter-attacks er farlige da. Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 07:29, El_PoLLa skrev:ikke noe probs med oversikt jeg, men jeg har en lei tendens til og glemme og bygge styrker når jeg angriper - counter-attacks er farlige da. sett 10% av angreps styrken igjen og du har forsvar Lenke til kommentar
Tord.f Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Må bare si at jeg er enige med tja||anal, det hadde vært fett hvis du kunne programere de enkelte units'ene. Lage "Templates" som man kunne bruke i taktikker. :smile: Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Får ringe Westwood å be om consoll på neste spill da. Probability for making the right turn ="12%" Probability for suicidal tendency ="96%" Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 13:15, kaifas skrev: Quote: On 2002-03-19 07:29, El_PoLLa skrev: ikke noe probs med oversikt jeg, men jeg har en lei tendens til og glemme og bygge styrker når jeg angriper - counter-attacks er farlige da. sett 10% av angreps styrken igjen og du har forsvar n00b! 10% mindre i angrep betyr at hvis du ikke vinner angrepet så kunne du kanskje gjort det med 10% mere units - taper du så drepte du kanskje 10% mindre units enn det du ville gjort med 10% større angrep og det betyr at du får flere units som attacker deg tilbake! det er ingen vits i og ha litt av angrepet i forsvar siden angrepet blir et forsvar som tar knekken på fienden sitt angrep - derfor jeg tømmer bunkrene og setter alt med i angrepet. Lenke til kommentar
Elys Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: ikke noe probs med oversikt jeg, men jeg har en lei tendens til og glemme og bygge styrker når jeg angriper - counter-attacks er farlige da. hotkey barrack/lair/gateway whatever, lær deg hurtigtast og klikk innom med jevne mellomrom er ikke verre enn det...og angrepet begynner å gå dårlig sender du alt du har i basen....så får ikke motstanderen gjort noe annet enn å desperat forsvare seg Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 eller mouse sensitivity 900! Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 19:58, El_PoLLa skrev: Quote: On 2002-03-19 13:15, kaifas skrev: Quote: On 2002-03-19 07:29, El_PoLLa skrev: ikke noe probs med oversikt jeg, men jeg har en lei tendens til og glemme og bygge styrker når jeg angriper - counter-attacks er farlige da. sett 10% av angreps styrken igjen og du har forsvar n00b! 10% mindre i angrep betyr at hvis du ikke vinner angrepet så kunne du kanskje gjort det med 10% mere units - taper du så drepte du kanskje 10% mindre units enn det du ville gjort med 10% større angrep og det betyr at du får flere units som attacker deg tilbake! det er ingen vits i og ha litt av angrepet i forsvar siden angrepet blir et forsvar som tar knekken på fienden sitt angrep - derfor jeg tømmer bunkrene og setter alt med i angrepet. hmm noob jeg??mulig det,men har alltid funka her...fleste rts jeg har spilt har jeg brukt den strategien i og....vunnet...anntar det var noe galt med spillet da tenker jeg... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 ok, trekker tilbake noob - ikke grunnlag til og kalle deg men taktikken er ikke noe bra. det er mye bedre og ha de 10% med seg - slik at et eventuelt counter-attack blir stoppet utenfor eller i basen til fienden. og, hva skal man egentlig med 10% i forsvar? OK hvis du spiller mot 2 stk, med 2v2 og 1v1 så er det en håpløs taktikk. Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 vel ja og nei,si jeg spiller SC.ok så angriper jeg med 10 siege tanks,12 marine og 8 wraith.Igjen står 6 marines,2 siege tanks og 2 wraith...riktig nok er det et dårlig forsvar alene,men derfor har man jo longbolt turret og plenty med ildbaser med 3 marines og en firebat.riktig bruk og plassering av siste units kan gjøre ett sånt forsvar til mer eller mindre en festning,et minus da...dette er beregnet på og ta i mot et counter etter at du angrepet fi...så i ett massivt angrep på denne basen med full styrke....bye bye :smile: ja det kan funke,men nei det kan være katastrofe...uansett går det jo ut på hva og hvor godt man kjenner til fi´s strategi Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 D vil nok funke 1v1, men 2v2 så rusher allyen til den du angrep deg, og boom! så er d plutselig 1v1 Sh*t happens :razz: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 blir min ene ally attacket pleier jeg som regel og sende alt jeg kan til en fiende... enten dreper jeg 1 eller jeg redder min ally uten og drepe 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå