ebe Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hei jeg kjøpte meg nylig en nec 1300a dvd brenner. Innstallerte den og koblet den som slave til cd-rommen. Så fant windows brenneren, men idet jeg setter i en dvd-r eller en cd-r for å stare en brenneprosess, så får jeg beskjed om at den enten er tom eller at den er i bruk.. !!! Er det noen der ute som kan hjelpe meg?? hvor kan jeg eventuelt laste ned nyeste driver?? Jeg har en p4 1,4 med 512 ram, som kjører win xp. Programmene jeg har prøvd å brenne med er Deepburner, Nero 5.5.9.14 og Winxp brenning. Mvh Espen Lenke til kommentar
Raper Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det var da som farken.Og jeg som akkurat har bestillt en NEC 2500A.Det er vel ingen brennerprogramvare som virker på den heller?Du skal se vi må vente til våren før det kommer noe programvare vi kan bruke. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Nero 5.5.9.14 er jo drittgammelt. Du må ihvertfall ha Nero 5.5.10.etellerannet. Lenke til kommentar
Cent~ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 NEC 1300A er orginalt litt "nøpen" på "billige" dvd'er. Men så er det noen geniale folk som driver å lager nye firmware's til den! Og stadig oppdaterer med nye versjoner. Jeg måtte prøve med litt forskjellige versjoner før jeg fant en som tok mine "That's Write!" DVD-R. Her er linken: http://www.herrie.org/ lykke til! Lenke til kommentar
ebe Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Hei igjen. Nå har jeg lest litt mer rundt nec 1300a og lastet ned nyeste firmware og tatt ned nyeste Nero. Så nå funker alt som det skal inntil vidrere !!! Takk for svar. Mvh Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå