Gå til innhold

Asus Geforce Ti4800 se - noen som kan hjelpe?


nybruker1

Anbefalte innlegg

Morn... Jeg har kjøpt et demobrukt Ti 4800 se på komplett, og installerte det. Lastet ned driver fra nvidia.com (er det riktig å laste ned derfra??) og satte igang. Prøvde med 3d mark, men fikk kun 6000 poeng. Har Athlon xp2400+ med 512 DDR. Need for speed underground får jeg heller ikke i gang! Den åpner seg, og begynner med de grønne lysa i ca 1 sek før den bare går ut i windows igjen.. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Need for speed underground får jeg heller ikke i gang! Den åpner seg, og begynner med de grønne lysa i ca 1 sek før den bare går ut i windows igjen.. Hva skal jeg gjøre?

 

Er det Orginalen eller en demo? Hvis det er demo'n,må du stille språkvalg i konrolpanelet,til "Engelsk(Australia)"

 

Det med 3D mark (2001 ??) er det sikkert mange andre som vet bedre enn meg;men den driveren som gir høyest score tror jeg er 40.72(så sant det er Win XP du kjører) :roll:

 

EDIT: Litt treig.... :blush:

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar

med xp2100 og 512ddr klarte jeg 12k over klokka 14.. med ett GF4ti 4200

 

men det jeg lurer på er om du har enabla 8x elns eller om det står 8x på driverne på kontrol panel hvis ikke er det en liten konflikt mellom skjermkort og hovedkort..

 

og DX9.0b? eller bruker du DX8 ? og kjører du 3dmark 2001 SE, siden SE har støtte for 8x osv osv.. noe skjermkortet ditt har..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...