FiskePinna Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tips: Sett på klokkeradio på 7:00 am, still inn på P4, og håp at de spiller en Finn Kalvik-låt. Det er så vondt at du bare må opp av senga for å skru av den. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ha flere klokker rundt omkring i rommet sånn at du må reise deg for å nå de, så hyler du masse, sånn at du blir sint, og aggressiv, så spring du å kaste dæ inn i en kald dusj, så gidd du ikke legge dæ igjen... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Eller bare skaff deg en nice dame som visker søte ord inn i øret ditt klokken sju om morningen? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Eller bare skaff deg en nice dame som visker søte ord inn i øret ditt klokken sju om morningen? *sjekker "the coolkid"s profil* ... er vel en viss mulighet for at samboerskap ikke er så aktuelt når man er 15år .... Endret 31. januar 2004 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 hehe.. nei tror nok ikke det.. prøve dataen i dag, (dæven jeg skvatt, (666 - amokk)høy lyd..) men det endte bare med at jeg skrudde av høytalerne som er rett ved senga, så jeg tror jeg skal prøve å ordne slik at de ikke går an å skru av uten å trekke ut kontakten... men for all del, bare fortsett å komme med forslag... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Hva med elektrosjokk? Hammer på ballene? Bøtte med vann over hodet? Lyset på? Eller enda verre: en mor som kommer og sier: "Nå er det på tide å STÅÅÅ OPPPP!" Endret 31. januar 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Eller bare skaff deg en nice dame som visker søte ord inn i øret ditt klokken sju om morningen? *sjekker "the coolkid"s profil* ... er vel en viss mulighet for at samboerskap ikke er så aktuelt når man er 15år .... Det er jo en mulighet for at mammaen hans er nice... og at hun har noen søte ord på lager Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hva med elektrosjokk? Hammer på ballene? Bøtte med vann over hodet? Lyset på? Eller enda verre: en mor som kommer og sier: "Nå er det på tide å STÅÅÅ OPPPP!" hammer på ballene........ heller forsein på skole enn kastrert... synes nå i hvertfall jeg en mor som roper "nå er det på tide å SÅÅ OOPP ... " den bruker jeg...og funker veldig bra.... hun kommer hvert andre minutt, helt til jeg har kommet meg opp... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hva med elektrosjokk? Hammer på ballene? Bøtte med vann over hodet? Lyset på? Eller enda verre: en mor som kommer og sier: "Nå er det på tide å STÅÅÅ OPPPP!" hammer på ballene........ heller forsein på skole enn kastrert... synes nå i hvertfall jeg en mor som roper "nå er det på tide å SÅÅ OOPP ... " den bruker jeg...og funker veldig bra.... hun kommer hvert andre minutt, helt til jeg har kommet meg opp... Bare kødd det første da.... Men den siste (på tide å stå opp) er virkelig grusom... pur ondskap. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 den siste har sluttet å virke.. den ble ødelagt for ca et år siden... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 finn en klokke som du kan herpe, og gjør sånn at du MÅ skru den opp for å få den av. MERK: det er ikke en god ide å ha skrujernet ved klokken, da du mest sannsynlig vil ende opp med å skru opp klokken i søvne........ det er også viktig at du ikke har en klokke som blir knust så lett, siden det vil medføre at den blir knust i søvne om det går ann... Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ikke bruk snooze-knappen men stå opp med en gang klokka ringer. Etter noen dager blir det mye lettere. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har fire klokker rundt om i rommet, men klarer fa** ikke å våkne... Har mista jobben pga av det faktisk Jobba som frokostvert i hotell, og JEG hadde nøkkelen, og JEG skulle låse inn kokkene så de kunne lage mat til gjestene.. La oss si at vi fikk skriftlig advarsel etter tre uker... J*vlig kult å ikke ha mat til 60-70 gjester... Etter fem uker var det slutt, og da varzzzzzzzzzzzZZZZZ Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg tror egentlig det handler om disiplin og viljestyrke... "I otta du rise vil du rikdom taka, og vil du folk felle. Sjeldan liggjande ulv lammekjøt fær, eller sovande mann siger." Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg sliter en del også, hvis jeg ikke når vekkerklokka fra senga, så lar jeg den bare skrike i vei, og legger meg til å sove igjen, hvis jeg når den fra senga, så slår jeg den av, og legger meg til å sove igjen... har heldigvis noen som vekker meg, og 3 vekkerklokker om morgenen.... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg sliter en del også, hvis jeg ikke når vekkerklokka fra senga, så lar jeg den bare skrike i vei, og legger meg til å sove igjen, hvis jeg når den fra senga, så slår jeg den av, og legger meg til å sove igjen... har heldigvis noen som vekker meg, og 3 vekkerklokker om morgenen.... høres ut som meg. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 og meg.. holder på med å perfeksjonere ringing fra dataen nå.. setter på amokk fra 666 på ringinga, har nå fikset slik at jeg ikke får skrudd av høytaleren, men jeg glemte volumet, og kom 10 min for sent på skolen i dag... tror jeg skal få fikset volumkontrolleren på fullt i dag eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå