Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg?

stoffix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe.. nei tror nok ikke det..

prøve dataen i dag, (dæven jeg skvatt, (666 - amokk)høy lyd..) men det endte bare med at jeg skrudde av høytalerne som er rett ved senga, så jeg tror jeg skal prøve å ordne slik at de ikke går an å skru av uten å trekke ut kontakten...

men for all del, bare fortsett å komme med forslag...

Lenke til kommentar
Eller bare skaff deg en nice dame som visker søte ord inn i øret ditt klokken sju om morningen?  :thumbs:

*sjekker "the coolkid"s profil* ... er vel en viss mulighet for at samboerskap ikke er så aktuelt når man er 15år ;)....

Det er jo en mulighet for at mammaen hans er nice... og at hun har noen søte ord på lager

Lenke til kommentar
Hva med elektrosjokk? Hammer på ballene? Bøtte med vann over hodet? Lyset på?

Eller enda verre: en mor som kommer og sier: "Nå er det på tide å STÅÅÅ OPPPP!"

hammer på ballene........ heller forsein på skole enn kastrert... synes nå i hvertfall jeg ;)

en mor som roper "nå er det på tide å SÅÅ OOPP ... " den bruker jeg...og funker veldig bra.... hun kommer hvert andre minutt, helt til jeg har kommet meg opp...

Lenke til kommentar
Hva med elektrosjokk? Hammer på ballene? Bøtte med vann over hodet? Lyset på?

Eller enda verre: en mor som kommer og sier: "Nå er det på tide å STÅÅÅ OPPPP!"

hammer på ballene........ heller forsein på skole enn kastrert... synes nå i hvertfall jeg ;)

en mor som roper "nå er det på tide å SÅÅ OOPP ... " den bruker jeg...og funker veldig bra.... hun kommer hvert andre minutt, helt til jeg har kommet meg opp...

Bare kødd det første da....

Men den siste (på tide å stå opp) er virkelig grusom... pur ondskap.

Lenke til kommentar

finn en klokke som du kan herpe, og gjør sånn at du MÅ skru den opp for å få den av.

MERK: det er ikke en god ide å ha skrujernet ved klokken, da du mest sannsynlig vil ende opp med å skru opp klokken i søvne........

det er også viktig at du ikke har en klokke som blir knust så lett, siden det vil medføre at den blir knust i søvne om det går ann...

Lenke til kommentar

Har fire klokker rundt om i rommet, men klarer fa** ikke å våkne...

Har mista jobben pga av det faktisk :blush:

Jobba som frokostvert i hotell, og JEG hadde nøkkelen, og JEG skulle låse inn kokkene så de kunne lage mat til gjestene.. La oss si at vi fikk skriftlig advarsel etter tre uker... :yes: J*vlig kult å ikke ha mat til 60-70 gjester...

Etter fem uker var det slutt, og da varzzzzzzzzzzzZZZZZ

Lenke til kommentar

jeg sliter en del også, hvis jeg ikke når vekkerklokka fra senga, så lar jeg den bare skrike i vei, og legger meg til å sove igjen, hvis jeg når den fra senga, så slår jeg den av, og legger meg til å sove igjen...

har heldigvis noen som vekker meg, og 3 vekkerklokker om morgenen....

Lenke til kommentar
jeg sliter en del også, hvis jeg ikke når vekkerklokka fra senga, så lar jeg den bare skrike i vei, og legger meg til å sove igjen, hvis jeg når den fra senga, så slår jeg den av, og legger meg til å sove igjen...

har heldigvis noen som vekker meg, og 3 vekkerklokker om morgenen....

høres ut som meg.

Lenke til kommentar

og meg..

holder på med å perfeksjonere ringing fra dataen nå..

setter på amokk fra 666 på ringinga, har nå fikset slik at jeg ikke får skrudd av høytaleren, men jeg glemte volumet, og kom 10 min for sent på skolen i dag...

tror jeg skal få fikset volumkontrolleren på fullt i dag eller noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...