Kjellfh Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Noen som veit hvor man kan skaffe dem (utenom fyndborsen).. og om det er mulig å skaffe dem i norge? eller evnt. svenske butikker nær grensa? kikka litt på www.fyndborsen.se og detta svenske forumet de linka til derfra.. virka som noe av det beste man kunne få tak i til 2000kr .. et lite spm til: noen som veit om fyndborsen også er vanlig butikk eller om de bare er på nett ? klem for alle svar ;P Endret 29. januar 2004 av mAXIEE Lenke til kommentar
aryx Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg bestillte høytalere for 5-6000 derfra, på bestillingskjemaet merker du bare av post restante, så sender de det til nærmeste postkontor ved grensa. Så betaler du cash eller med visa på postkontoret. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg bestillte høytalere for 5-6000 derfra, på bestillingskjemaet merker du bare av post restante, så sender de det til nærmeste postkontor ved grensa.Så betaler du cash eller med visa på postkontoret. det har jeg også gjort, billig og smart Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 altså.. det nærmeste postkontoret grensa i sverige eller? hvor mye kom frakt og slikt på deres kjøp da ? noen som forresten vet hvordan xtz 10" høres ut ? *grave, grave* Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Ser på www.posten.se at frakten ligger omtrent på norskt nivå. Men subben veier jo 25 kg, altså over 20kg som er grensa så jeg vet ikke helt. Endret 29. januar 2004 av cdrom Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 ok .. jaja mulig jeg driter i å bestille fra sverige .. men tusen takk for hjelpa =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå