Nimda Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei Jeg skal lage en hjemmeside for første gang, men vet ikke hvilket program jeg skal bruke. De hjmmesidegeneratorene er for simple og gir ikke så mange valgmuligheter. Ikke at jeg trenger det tyngste og råeste programmet. Er det noen enkle, men gode programmer til dette? Lenke til kommentar
hasund Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Dreamweaver er dyrt avansert og med mange funksjoner. 1st page er gratis og veldig enkelt i bruk (med innebygget html-dokumentasjon), i tillegg er det ganske enkelt å hindre at mystisk kode legges til. Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 det viktigste er at programmet er enkelt å bruke. er dreamweaver det? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Dreamwaver er veldig lett og ikke minst bra. Mener det er det beste hjemmesideprogrammet på markedet... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Dreamwaver er sinnsykt lett å bruke mens en oxo kan mekke i koden på egen hånd, bruker dette selv og det kicker jo skikkelig ass da Lenke til kommentar
Elys Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 http://www.w3.org <-- lær deg html like godt først som sist notepad sux fordi alt blir svart på hvitt. farger på htmltags osv er et must...så Edit+ (og et lass andre editorer fungerer utmerket) Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 trenger man å kunne html koder i dreamweaver? Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 trenger man å kunne html koder i dreamweaver? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Niks. Dreamweaver gjør alt for deg... Men jeg nyter jo å sitte & kode, og kunne se med en gang hva som skjer, og er jo også praktisk om man ikke husker all kode... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei! No er det ei stund siden eg har skrevet html kode..Men,eg synest notisblokk var heilt ok. Liker å ha full kontroll over html koden eg skriver..:wink: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Notisblokk er den ultimate favoritten til all-around skriving for mitt vedkommende. HTML også. Men hadde vært kos med noen Notisblokk-lignende som kunne vise farger på HTML-kode... Og som var generelt bedre enn Notisblokk. Lenke til kommentar
viggo Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: On 2002-03-14 09:04, the_ruthless skrev:Notisblokk er den ultimate favoritten til all-around skriving for mitt vedkommende. HTML også.Men hadde vært kos med noen Notisblokk-lignende som kunne vise farger på HTML-kode... Og som var generelt bedre enn Notisblokk. Bruk TextPad. Den farger koden til html og en rekke andre språk. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Og hvor får jeg tak i TextPad...? Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Lær deg kodingen først, da får dy mye mer nytte & glede av webdesign. Jeg er selb utdannet webdesigner/webmaster å kombinerer Macromedia Dreamweaver og Homesite. Hvis du er helt ny ville jeg skaffet meg en HTML for dummies bok og deretter begynt å kode litt ved hjelp av Notepad for så å gå over til programmer som Dreamweaver senere. Husk også at en bra designet webside aldri er laget ved hjelp av en HTML editor alene. Lær deg programmer som Adobe Photoshop også. Mvh Anders Lenke til kommentar
kenneth Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: On 2002-03-14 09:33, the_ruthless skrev:Og hvor får jeg tak i TextPad...? Sjekk textpad.com.. Ellers er Dreamweaver favoritten her ogsaa. Veldig bra program med mange funksjoner...Lett aa bruke. Kenneth Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Installer Linux mens du jobber med hjemmesia di,.. gjerne via VMware... :wink: - Så bruker du Quanta + ... Det er et temmelig bra og kraftig program og GRATIS ! -Eller bruk en enkel og grei teksteditor,... Eks. Notepad, VI etc... Lenke til kommentar
Borf Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 det som skal vere enklest er eit netscape oppleg.. Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 synes det virker jævlig vanskelig å bruke notepad jeg. Er det vanskelig å lære seg html koder? er det mange av dem? veit dere om noen guider for n00bs på nett? Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 hørt om ultraedit - det er det ultimate progtammet for å skrive html, php, sql, c++, java - ALT. billig og greit http://www.ultraedit.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå