Smidt Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Jeg holder på å legge ut en personlig webside (som satyrium kodet for med i css) og jeg lurer på en sak. I IE går <hr>'ene utenfor paddingen, men i Opera holder de seg på matten.. hvorfor? er det noe som ikke støttes i IE har IE 6.0 Opera 7.23 siden : http://www.smidt.predicted.net Endret 29. januar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ser bare riktig ut i Opera, Mozilla og IE viser faktisk feil her... ser også i koden at <body> dukker opp en gang til lengre ned, kanskje denne får saker til å feile? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ser bare riktig ut i Opera, Mozilla og IE viser faktisk feil her... ser også i koden at <body> dukker opp en gang til lengre ned, kanskje denne får saker til å feile? Tvilsomt. Det ligner ikke IE å klikke på kodefeil Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Ser bare riktig ut i Opera, Mozilla og IE viser faktisk feil her... ser også i koden at <body> dukker opp en gang til lengre ned, kanskje denne får saker til å feile? jeg finner ikke at body taggen dukker opp flere steder. fikk ikke helt med meg hvilke lesere som viste siden rett hos deg.. Opera og Firebird? mens IE bommer? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Hehe, nei, men rart at Mozilla også skulle feile, men uansett, det _er_ en ekstra <body> tag i koden som må vekk Når det gjelder at <hr/> strekker seg mer enn du vil at den skal vet jeg ikke for sikkert, kanskje det hjelper å si p.tekst hr {width: 100%; } ? Smidth: Jo, formulerte meg litt feil, var bare Opera som viste riktig ja. Den ekstra bodien: <p class="tekst"> <body link="#999999" vlink="#CCCCCC" alink="#999999"> <h3>29.01.04</h3> Endret 29. januar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Den ekstra bodien: <p class="tekst"> <body link="#999999" vlink="#CCCCCC" alink="#999999"> <h3>29.01.04</h3> det skal vel ikke ha noe å si? skal teste litt mer i morgen og si ifra om jeg får det til Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Løsning: Ikke bruk <hr>, men sett inn et pent bilde istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå