DevN Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 les readmen er svar Og på norsk? Les 'readme', er svaret. Noe slikt du mente? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) les readmen er svar Og på norsk? Les 'readme', er svaret. Noe slikt du mente? ble litt rart , hadde dårlig tid heh , i readme'en står hvordan du stiller opp vanskeligheten osv, som folk har klagd over er dårlig med z-botene i denne tråden.står også hvordan du får 7x8 team greia til å fungere. Endret 22. mars 2004 av pronoob Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 les readmen er svar Og på norsk? Les 'readme', er svaret. Noe slikt du mente? ble litt rart , hadde dårlig tid heh , i readme'en står hvordan du stiller opp vanskeligheten osv, som folk har klagd over er dårlig med z-botene i denne tråden.står også hvordan du får 7x8 team greia til å fungere. Greit, pass på grammatikken. Jeg er nøye. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 linken er død, noen som vet om et annet sted jeg kan laste ned zbot? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) linken er død, noen som vet om et annet sted jeg kan laste ned zbot? Trykk her... PS! Du må være registrert, bare mekk en fake account, med fake e-post. Har gjort det 3-5 ganger jeg. EDIT: Måtte fikse kursiv... Endret 23. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Takk takk. Lastet ned Condition Zero (singleplayer) i samme slengen, noen som har prøvd dette enda? er det noe bra? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ja dette lurer jeg også på. Er det noe tess? $30 er jo ikke så ille. Trygt å bruke VISA "over Steam"? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ja dette lurer jeg også på. Er det noe tess? $30 er jo ikke så ille.Trygt å bruke VISA "over Steam"? NOK da? Har ikke peiling på valuta og sånt stuff. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 207 kr pr i dag ifølge http://www.xe.com/ucc/ Ikke noe trøbbel med fortolling da det bare lastes ned. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 bare jeg som får spørsmål om username og passord når jeg skal laste ned filene? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 last ned herfra: http://www.zbot.biff-brothers.se/Zbot_cs16.zip Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Takk takk.Lastet ned Condition Zero (singleplayer) i samme slengen, noen som har prøvd dette enda? er det noe bra? 1942960[/snapback] Det funker jo men for min del så liker jeg det ikke da spiller jeg heller mot boter i Coundition Zero noe som allerede er i spillet (trenger ingen bot mod) 1.6 rules uansett, CZ er ikke så bra at det er verdt å spille framfor 1.6. Eneste er jo det Deleted Scenes (singleplayer) som egentlig er forholdshvis bra, men det er ikke CS men det bare ser ut som CS hvis dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Boter er tøft det. For å være helt ærlig tolka jeg feil og trodde at en PC BOOTET til CS. Hadde vært utrolig tøft da, hardcodet CS 1.6 i ASM. Direkte mot et skjermkort. Hadde vel tatt noen/mange år, men tøft hadde det vært. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ok... kjøpte Half-Life i dag, har ALDRI spilt cs (ja, det går an...)Lastet ned Steam+cs 1.6 Lyst å trene med boter før jeg hiver meg på nettet for mitt første game. Men har ingen mappe som heter cstrike noe sted..? Cs ligger forøvrig i Steam-mappa et sted. Hvor skal jeg legge disse filene? *Fersking trenger alt med teskje* EDIT: fant den Hehe... 1736777[/snapback] Gå på C:\> Proframfiler>Steam/Valve/steamapps/Ditt brukernavn i steam/Counter strike>Cstrike. Sånn, nå har du det med teskje og. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Da er botene kommet! Filene du trenger. Innstalasjon Det er ingen innstalasjons fil.. Ekstrakter derfor alle filene til cstrike. Kommandoer For å kjøre kommandoer kan du enten bruke console eller så trykker du H for en meny ingame. For og se kommandoene åpner du fila zbot_command.txt i wordpad. Waypoints Botscriptet har ikke samme system som Podbot har. Altså med masse waypointsfiler i podbot mappa. Første gang du spiller et map med boter må botene lære seg mapet. 1. Start mapet 2. Skriv bot_add 3. Da ville det komme en uutholdelig lagg! 4. Det kommer etterhvert en slags statusbar. 5. Når den er ferdig så startes serveren på nytt 6. Da kan botene mapet. Da er det bare og adde så mange du vil Dedikert server Veit ikke om det funker der 1700634[/snapback] Når jeg trykker på linken, kommer det en boks der man skal fylle ut brukernavn og passord? Noen forslag? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 http://www.zbot.biff-brothers.se/Zbot_cs16.zip Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Har extracta filene i riktig mappe nå ( Valve/Steam/Steamapps/Brukernavn/Couner strike/csstrike) med winrar men når jeg skriver bot_add i consolen kommer det bare " unknown command" . Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Har extracta filene i riktig mappe nå ( Valve/Steam/Steamapps/Brukernavn/Couner strike/csstrike) med winrar men når jeg skriver bot_add i consolen kommer det bare " unknown command" . Hva gjør jeg galt? 6750262[/snapback] Jeg trykte bare på H(default tastatur oppsett, mer eller mindre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå