Gå til innhold

Cs 1.6 uten internett?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7
Nei, det ikke an å spille 1.6 på LAN uten internett. Dette pga at man trenger steam for å spille 1.6. Hvis du ikke har internett, klarer du ikke logge på steam

det finnes en god del tråder om akkurat dette for tiden.

Og ja det går ann å spille cs1,6 uten Steam, uten internett på LAN (inkl boter)! jeg spiller 1.6 selv på LAN uten STEAM uten problemer.

bare søk på google så finner du

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det ikke an å spille 1.6 på LAN uten internett. Dette pga at man trenger steam for å spille 1.6. Hvis du ikke har internett, klarer du ikke logge på steam

det finnes en god del tråder om akkurat dette for tiden.

Og ja det går ann å spille cs1,6 uten Steam, uten internett på LAN (inkl boter)! jeg spiller 1.6 selv på LAN uten STEAM uten problemer.

bare søk på google så finner du

Linken jeg viste i forrige innlegg (tror jeg) linket til CS non-Steam og boter til det. Botene er sant nok ganske sugne i CS, men men... :D

Men kanskje på tide å slutte å si at det finnes nå? Det er blitt sagt 100 ganger før i denne tråden og i mange andre tråder.

De som har lest litt i denne tråden og IKKE fått det med seg, har lesevansker vil jeg påstå. :)

[EDIT] Skriveleif [/EDIT]

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Får vondt når jeg leser alle innleggene her :shrug: , blir helt frustrert !!!

Det finnes jo "Cs 16 Lan" og med det så følger det med boter, de heter "Zbot", ganske gode boter. Får å få de fram så trykker du "H" når du spiller. Da kommer det fram en meny der hvor du kan stille inn vanskelighetsgrad, går ganske tregt å adde boter når du må trykke "H" også peke på "quick add Zbot" hver gang du skal ha en men det er nå så!!!

En annen ting som er utrolig bra med "Zbot" er at du kan bruke den på hvilket som helst map, hvis du legger til 20 nye maps til 1.6 som f.eks "fy_poolday" som det ikke er waypoints til så er det bare å trykke "quickadd bot" så lager 1.6 waypoints tar ett minutt eller noe sånt!!!

!!!!!!!!!dette var til 1.6 LAN!!!!!!!!!!!!!!! så hvis det er noen som begynner å klage på at det ikke går så er det på grunn av at dere prøver det i STEAM.

Lenke til kommentar
Nei, det ikke an å spille 1.6 på LAN uten internett. Dette pga at man trenger steam for å spille 1.6. Hvis du ikke har internett, klarer du ikke logge på steam ;)

Oj, det finnes boter til 1.6.. Heter official bots eller noe.

S.A.T.A.N IIIIIIDDDDIIIIIOOOOOTTTT, JEG BLIR SÅÅÅ FORBANNA NÅr N000BER KOMMER OG UTTRYKKER SEG OM TING DE IKKE HAR PEILING PÅ!!!!!. :wallbash::realmad::sick::yucky:

det GÅR ann å spille 1.6 Lan uten internett. Hadde nettopp LAN, der spilte vi 1.6 lan uten at noen hadde steam. vi spilte i 3 DAGER!!!!! :wallbash:

Lenke til kommentar
>' date='10/02/2004 : 16:14']
Nei, det ikke an å spille 1.6 på LAN uten internett. Dette pga at man trenger steam for å spille 1.6. Hvis du ikke har internett, klarer du ikke logge på steam ;)

Oj, det finnes boter til 1.6.. Heter official bots eller noe.

S.A.T.A.N IIIIIIDDDDIIIIIOOOOOTTTT, JEG BLIR SÅÅÅ FORBANNA NÅr N000BER KOMMER OG UTTRYKKER SEG OM TING DE IKKE HAR PEILING PÅ!!!!!. :wallbash::realmad::sick::yucky:

det GÅR ann å spille 1.6 Lan uten internett. Hadde nettopp LAN, der spilte vi 1.6 lan uten at noen hadde steam. vi spilte i 3 DAGER!!!!! :wallbash:

Kanskje han mente med Steam? Samme det, alle kan ta feil uansett.. :)

Hvorfor skal du bruke H for å få en meny og adde boter?

Går mye fortere å skrive "bot_add", trykke Enter, trykke på pil opp og Enter, så fortsetter du slik til du har nok boter.

Vanskelighetsnivået teller ikke stort, kanskje for de som er ny i CS. Botene er elendige uansett, eneste de er god til er å ta noen når de reloader. Skal liksom rundt hjørnet for dekning når jeg skal reloade, men klarer det ikke alltid. Blir liksom stående fast sånn som de treffer meg da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...