oddv Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg får en feilmelding når jeg forsøker å starte opp ColinMcRae3 eller V-rally3. Det står: Instruksjonen i "0x77f581bd" refererte til adresse "0.00000100". Minnet kunne ikke være "written". Klikk OK for å avslutte programmet. Noen som har noen forslag til hva dette kan være? Har oppdatert directX og drivere til skjermkort uten at dette hjelper. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kan være mangel på minne, men du kan prøve å plassere temp til D:\Temp- mappe om det er mulig? Vet ikke ha ColingMCRe3 er men det funker hvertfall på InDesign Lenke til kommentar
oddv Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Det skal være nok minne RAM=1024. Skjermkortet er Radeon 9800 PRO 128MB Kan du forklare hvordan jeg skal plassere temp til D:\Temp som foreslått. Er litt fersk.. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Høyreklikk på Min Datamaskin-->Egenskaper-->Gå til fanekortet Avansert og trykk på Miljøvariabler-->I øverste felt kan du velge hvor temp mappa skal ligge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå