TDK Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har bestilt pc fra komplett.no orderen har kommet inn og er levert og det står plukkliste som status. Hva er dette og hvor langt på vei til levert produkt er dette? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 btw glemte og si at det jeg kjøpte var en pc bygger pc... hvis det har noen innvirkning?? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Varene er ikke plukket ennå, men alle er vel på lager. De plukkes nok ganske snart, og blir så sendt avgårde. Det tar nok en 2-3 dager før du har dem hos deg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Varene er ikke plukket ennå, men alle er vel på lager. De plukkes nok ganske snart, og blir så sendt avgårde. Det tar nok en 2-3 dager før du har dem hos deg Jepp. Det kommer det kommer.. Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Siste ordren jeg bestillte fra komplett (ca 3 uker siden) sto som plukkliste i EN uke! hehe, måtte sende dem en mail og spørre om de hadde glemt meg, fikk fort svar der de sa at varene ble send den dagen... Men dette er ikke noe som forekommer mange ganger, så du får nåkk varene dine snart. Utnom dette (plukkliste status i en uke) har jeg bare positive ting å si om komplett Lenke til kommentar
Holy-cow Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jepp, kan ta litt tid om det er mye du bestiller. Lenke til kommentar
viplash Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det som kan skje med komplett.no er at det du har bestilt er på plukkliste i lengre tid. Dette forekommer KUN når de ikke har varene på lager. Ingenting av det du har bestilt vil bli sendt før alt er kommet. DEtte kommer av at de da slipper unødvendig porto utgifter. Det er jo og noe igjen som ville gjort deet hele dyrere for din del, så det er nok deg som kunde de tenker på når det blir gjort slik. så fortvil ikke. Varene kommer. Komplett.no er jo tross alt en av norges, om ikke den største datavare leverandøren, og veldig profesjonelle i sitt yrke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå