Gå til innhold

Nytt design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du nå hjemmesiden?

Jeg sitter på skolen og her har jeg ikke filene, men når jeg kommer hjem, kan jeg legge de ut på nettet.

Jeg skal bare prøve å rette opp de tingene som de her på forumet sier. Så bare følg med på forumet, så kan du se siden etterhvert.

Hvis ikke noen har noen bilder da?

det vet jeg ingenting om...

;)

Lenke til kommentar
Anyways, Verdana er da HELT kurant, skjønner ikke hva som skal være galt med den... noen som vil illustrere?

Verdana-baserte websider er svært leselige såfremt den besøkende har Verdana, men ikke ellers. Jeg har tatt det opp i denne tråden.

Har han foreslått TIMES? :scared:

Nei, mezzoblue har anbefalt Times New Roman. Selv er jeg imot å bruke Times på Web av den enkle årsak at folk flest misliker skriften (meg inkludert, men som nevnt her spiller det en mindre rolle).

Lenke til kommentar
Anyways, Verdana er da HELT kurant, skjønner ikke hva som skal være galt med den... noen som vil illustrere?

Verdana-baserte websider er svært leselige såfremt den besøkende har Verdana, men ikke ellers. Jeg har tatt det opp i denne tråden.

Har han foreslått TIMES? :scared:

Nei, mezzoblue har anbefalt Times New Roman. Selv er jeg imot å bruke Times på Web av den enkle årsak at folk flest misliker skriften (meg inkludert, men som nevnt her spiller det en mindre rolle).

Ironisk nok brukerde ikke times på siden sin... :laugh:

Lenke til kommentar

Derfor man kanskje skal ha mer enn 1 font i font-family: ; i css'en sin?

Det jeg pleier å bruke:

font-family: Tahoma, Arial, Verdana, sans-serif;

Hvis brukeren ikke har Tahoma, ser den arial..

har ikke Tahoma OG arial? ser den verdana..

har den ikke Tahoma, arial OG verdana, så blir det sans-serif..

sans-serif er bedre enn times, og som Jigsaw, W3C's css validator sier:

"You are encouraged to offer a generic family as a last alternative"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...