melli123 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Morn alle web designere. Nå har jeg fått laga en webside og lurer på hva dere her på forumet synes. Om fargevalg Selve designet skrift annet som dere syns er viktig å få frem PS: ikke tenk så mye på innholdet, det er ikke helt ferdig ennå, og ikke title og ikke banner. mail linkene funker ikke, glemte mailto Takk for alle svar! Endret 29. januar 2004 av VgaR Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 få vekk times new roman fortere enn svint! Ellers kan jeg si at siden var litt kjedelig, litt grafikk hadde ikke gjort seg Hvertfall en banner. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 ja, hvem skritfont annbefaler du da flodhest? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Morn alle web designere.Nå har jeg fått laga en webside og lurer på hva dere her på forumet synes. Om fargevalg Selve designet skrift annet som dere syns er viktig å få frem PS: ikke tenk så mye på innholdet, det er ikke helt ferdig ennå, og ikke title og ikke banner Takk for alle svar! Fargevalget Nei Selve designet Oppsettet er greit nok, men "designet" er ikke bra. Eneste grafikken jeg kan ser er den kuben, som jeg ikke likte heller. Her mangler du masse. Skrift Times?? Understreking i menyen Annet Begynn på ny, og sjekk ut sidene til brukerene her på bruket og ta til deg litt inspirasjon derifra. Inspirasjonstråden kan også være grei. Hard kritikk? Ja. Hvorfor? Fordi jeg er ærlig, og synes dette var alt for enkelt til å kunne være noe. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 SkriftTimes?? Understreking i menyen Jeg er ikke helt sikker på hvordan man tar vekk understrekingen i menyen. Som sagt tidligere idag, jeg er en nybegynner Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 og hvem skrift anbefaler dere her egentlig? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Times OG Comic Sans i "skjønn" forening Ellers er jeg enig med PoleCat, fargevalget: Nei. Prøv http://www.aaronsw.com/2002/colormatch Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Men er det ikke viktig at man selv liker sia da? Jeg vet at jeg ba dere kritiseren, men jeg likte fargevalget jeg og sikkert flere ting som dere ikke syns, så det er ikke sikkert jeg kommer til å skifte på det, men skriften kan jeg være enig med dere om. Den skal jeg skifte. Takker Endret 29. januar 2004 av VgaR Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Men er det ikke viktig at man selv liker sia da?Jeg vet at jeg ba dere kritiseren, men jeg likte fargevalget jeg og sikkert flere ting som dere ikke syns, så det er ikke sikkert jeg kommer til å skifte på det, men skriften kan jeg være enig med dere om. Den skal jeg skifte. Takker Det som er viktig er at de besøkende liker siden din. Om du liker siden eller ikke bryr ikke vi oss om. Så lenge vi liker siden er det helt toppers. Og om du liker den også, ja da er dte jo himmelen Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 ja, du sier noe der Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Men er det ikke viktig at man selv liker sia da? Om du selv er fornøyd, har fint lite å si om ikke alle andre er det. Det er nemlig DU som skal formidle informasjon ut til folket, ikke omvendt, og da vil folket ha det presentert på en måte DE liker, og da betyr det egentlig fint lite om du selv liker den. Det beste er selvsagt om begge parter er fornøyd. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Ja, slik PT sier Men da får jeg prøve å jobbe litt med den så kan jeg heller komme tilbake seinere og vise hva som er blitt forbedret Endret 29. januar 2004 av VgaR Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 HVEM skrift? Nei, det vet jeg ikke. Jeg vet kun hvilken skrift du bør bruke jeg... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 ja, hvem er det da? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 ja, hvem er det da? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kommer ikke inn på noe side, får bare opp Index of /guivarch-design Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det at du ikke skjønte hva jeg mente er grunn nok til ikke å svare. IKKE times din gjøk. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Kommer ikke inn på noe side, får bare opp Index of /guivarch-design Bklager men jeg la den ned litt før alle hadde sett den, men den kommer opp bedre neste gang. da kan du få se den. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ja, hvem er det da? Arial og Tahoma er greie til webbruk. Tør ikke nevne Verdana nå, etter at epsilon47ettellerannet sånn halvveis klarte å vise meg noen eksempler. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) ja, hvem er det da? Arial og Tahoma er greie til webbruk. Tør ikke nevne Verdana nå, etter at epsilon47ettellerannet sånn halvveis klarte å vise meg noen eksempler. Gi fæ3n i han da vel! Tru meg han kan ingenting uten om å leke nerd og "tru" han er god, men han er flink til å lage musi though... så ellers kan han like godt tygge nøttene mine... peeeeeeeeesout! EDIT: Og trådstarteren kan gå for VERDANA! Endret 30. januar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå