scoot Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 SKal ha meg nye kabinettvifter, og jeg vil gjerne ha noen som ikke støyer _Så_ mye... Har hatt en liten fin vifte fra biltema hittil .. Den bråka litt vell mye.. en slik ?.. altså, jeg vil neppe betale _så_ mye for en vifte. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ja...ikke så dum den...kjøp en med UnrealTournament grill...og blå LED's Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Så den bråker ikke _så_ mye ? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg tror det er en slik jeg har liggende. I så fall er støynivået moderat. Hvis du ikke har gått inn for støydemping blir det ikke store forskjellen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg tror det er en slik jeg har liggende. I så fall er støynivået moderat. Hvis du ikke har gått inn for støydemping blir det ikke store forskjellen. Ok ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå