stian123 Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Jess... Da har jeg laga en ny side..har holdt på dag og natt... Så ikke slakt med HELT. Hva? Gir du meg munnkurv? Standard mouseover Kanal-24-wannabe-logo Teller Tja, litt innhold hadde jo gjort seg. Slik det ser ut nå så ser det ut som teksten skal dekke hele skjermen... Bytte header... Mener du med innhold... På startsiden? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Bytte header... Mener du med innhold... På startsiden? Ja, litt tekst under headeren gjør det lettere å se helheten. For nå ser det ut som 80 prosent av siden blir dekket med tekst, og regner ikke med det er tilfelle. Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Slakt: - Mouseover'en ser ut som den er snytt ut fra en eller annen tutorial - Merkelig logo - dot.tk popup-ting - Stor synlig grafisk teller - Ekle horisontale striper som bakgrunn - Merkelig linkfarge Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Linkfargen synes jeg var litt kul jeg da.. Om jeg skal ha teller... Burde jeg heller ta sånn Trackergreie...?!? Mouseovere'n synes jeg også var kul! Det er jo smak og behag Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det er jo smak og behag Jepp, men som jeg har sagt før er det ikke en døyt som bryr seg om hva du mener som siden din da det ikke bare er du som skal bruke siden Det som teller er hva brukeren mener Hvor mange ganger har jeg sagt dette nå? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Ja... Så jeg skal endre fargeopsettet på siden min, fordi DU synes det er stygt? Ikke drit deg ut Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ja... Så jeg skal endre fargeopsettet på siden min, fordi DU synes det er stygt? Ikke drit deg ut Vet ikke akkurat hvem som dret seg mest ut her nå jeg... Med den instillingen kommer du ikke langt. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Nei, dere misforstår nok... Men samma det.... orker ikke skrive nå... Har hatt snøballkrig akuratt... Er veldig kald på fingrene Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Ja... Så jeg skal endre fargeopsettet på siden min, fordi DU synes det er stygt? Ikke drit deg ut De fleste (les: alle) jeg har sagt dette til tidligere har forstått at meningen til den som skal bruke siden teller sånn ca 1000000 ganger mer enn meningen til den som lager siden... Men ikke du Jaja. Hvis du vil sitte igjen med en side ingen besøker fordi de ikke liker designet (for ja, designet har noe å si), so be my guest. Og som Pålekatten sier; du kommer ikke langt med den holdningen der (omtrent så langt: < >) EOD for min del. Endret 31. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå