Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Menyknappene var jo funky ;) Men mouseover i javascript? Jeg har skrudd av javascript og sånt stygge saker i IE :p, så siden så ikke noe særlig ut der, poll'en viste seg ikke heller, krever dette javascript også?

 

Header virket litt rar, sånn i størrelse, burde ha dekket hele bredden og helst plassert top-left, men da ville bakgrunnsfargen kanskje kræsje litt med header.

 

Forskjellige fonter, teksten som kommer under lipsum og teksten i vote er vel times?

 

Padding på den content-boksen så litt rar ut, masse opp og under, men ikke noe særlig på sidene, jeg ville hatt det ca likt på alle sidene ;)

 

Vet ikke helt det med tegneblokk bakgrunnen, den er sikkert brukbar, men synes header burde være hele plassen der oppe.

Lenke til kommentar

Frames.. MASSE frames :scared: En frame med hele siden (innhold, meny etc) og så en frame med innhold. Og når man tenker på at .tk viser siden i enda en frame er det til å bli redd av. Prøv å se siden i et vindu på størrelse med 500*500. Det ser for jævli ut. Rett og slett.

 

Om jeg har vært der 1 eller 14 563 ganger kunne ikke brydd meg mindre. Og når det attpåtil står med en gigantisk skrift som lyser meg mitt i trynet så jeg nesten faller av stolen, så blir det bare enda værre!

 

Veldig stor font. Bare meg eller er verdana på grensen til stygg når den kryper over 14px?

 

Cheesy counter. Cheesy knapper. Står ikke i stil med resten av siden.

Lenke til kommentar

Det positive:

  • Oversiktelig
  • Greit og egentlig ganske pent, men litt standard fargevalg
  • Nice mouseover, når den endelig ble ferdig.... :-)

Det negative (Side 1/4)

  • Litt kjedelig, ikkeno blikkfang akkurat
  • Ting er litt lengre her enn der. Siden ser litt ut som en 14-åring med altfor lange armer i forhold til beina. Som for eksempel den "Velkommen til min hjemmeside!" og den boksen under er av ulik størrelse. Det ser litt rart ut.
  • Headeren trenger litt krydder. Og den kunne gjerne passet litt bedre inn i siden med hensyn til størrelse
  • "Du har vært her x ganger" er vel ikkeno annet en briefing? :-)
  • Den ble i grunn litt firkantet. Noen runder hjørner hadde kanskje gjort seg?

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt til deg en del ganger før; kan du ikke prøve på et design uten frames, sånn bare for min skyld? ;) Iallefall begrense bruken _litt_.

Som jeg også har sagt før, må du samkjøre stil/design/oppsett. Nå er elementene i alle slags farger og fasonger, og jeg ser ingen helhet med det.

 

Ellers sier jeg meg helt enig med resten av det som er blitt sagt.

Lenke til kommentar

Blått og lyse grått/hvitt?

passer vel ikke helt sammen, gjør det?

Mouseoveren var litt stilig, men du burde nok lagt inn en pre-loader, eller bruke css til det der (lage 'hull' i knappen der hvor det orange kommer fram, lagre som gif, og bruke mouseover på cellene i meny-tabellen).

 

Teksten var for stor. Seriøst, få ned teksstørrelsen.

Lenke til kommentar

Vet at dette er for døve ører, men ctrl + rullehjulet på musa redigerer deres default stilsett sånn at sider som er bygget opp RIKTIG i forhold til font-size ser "riktig" ut for dere

 

mulig jeg er paranoid, men jeg liker ikke at du vet hvor mange ganger jeg har vært innom - spesielt hvis du bruker cookies til å stjele verdifull plass på disken min :devil:

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...