Gå til innhold

sorry folks, men feil

beeg

Anbefalte innlegg

sorry folks.. trur dere tok feil.. kjøpte meg nemlig pc fra dolce dc. en ddc 200c, utrolig bra for reising... men litt dårlig ytelse,,menmen lett er den..

så tenk dere litt om før dere går ut med sånne uttalelser...

kan være seriøst selv om web siden er på tryne...ut i fra det som står der ser det ut som det er på vei en ny.

mens jeg er i gang og skriver,

vet dere om whitebox kommer snart med raedon 9800xt snart????? hørte det var på vei

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken melding referer du til i henhold til overskrift ????, Virker som det er reklame for dolce.no etterdom du kun har en posting, siden må jeg sjøl si at den websiden stinker og litt merkelig at et firma som skal være "seriøs" ikke har oppgitt noe info om seg sjøl på siden. Sidene ser merkelig lik whitebox.no sine sider... Hmm, har dem ikke telefon heller ???, hvor ligger så dette firmaet....???

Skulle søke på brreg.no sine sider men siden til brønnøyregisteret var nede akkurat no, får sjekke det siden..

Og radeon 9800xt ??? hvor har du hørt det??????, tror du forveksler bærbar med stasjonær ...

RScue

Sorry at eg er pessimistisk men dette blir som lotto hvis en handler fra slike sider

Lenke til kommentar

...og kanskje du burde tenke deg om 2 ganger før du poster!

Siden det er din post nr 1 så kan det vel bare gå en vei! .... eller?

Men flott at du er fornøyd. Sjøl så ville jeg aldri handle på en slik webshop hvor du ikke vet en damn shit om hvem/hva/hvor....

Lenke til kommentar

-Dårlig bruk av emnefeltet

-Uforståelig emne/post

Les Rettningslinjene

Beskriv bedre neste gang i emnefeltet når du lager ny tråd, om hva tråden handler om. Post også en forståelig tråd. Har du spørsmål, eller du ikke vet hvordan du skal formulere topicet ditt i emnefeltet, så anbefaler jeg deg å sende pm til Admin/mod ;)

Stenges

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...