andesam Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Se profil for maskinvare. Har klokka prosessoren min til 12*200, 2.4 ghz. Men jeg har måtte stille core volten på full for å få dataen stabil. Men hvor mye strøm tåler egentlig denne cpu en? I adia32 ligger den på 1,87 - 1,90. Er dette farlig? Har ikke fått kjørt prosessoren så hardt enda, men jeg satte på en radial blur effekt i photposhop med full kvalitet og effekt, på et bilde på 3000*1500 oppløsning eller noe sånn. Den stod å jobbet i 2-3 min, og tempen var oppe i 51 grader (på dioden). Hvilken av de to temp, målerne i aida32 skal man se på? Lenke til kommentar
veloek Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Du skal vel se på den som er høyest, det er meget mulig den laveste er chipsetten. Skal ikke være noe prob. å kjøre på den vcoren du kjører på hvis den ikke blir varmere enn 50 grader.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Så det er BARE varmen som kan ta knekken på en prosessor? Bortsett fra en hammer da.. Endret 29. januar 2004 av andesam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå