Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akkurat motatt samborens nye Dell 500m. I samme slengen bestilte jeg en ryggsekk til denne. Leveringen ble gjort av linjegods, og fraktbrevet viste 1. kolli. Spørsmålet er da om Dell har glem sekken eller om den blir sendt på en annen måte, om ingen vet dette så ringer jeg til dell i morgen tidelig å spør.

Så til spørsmål nummer 2, jeg har hørt fra andre med denne modellen at det lønner seg og gå til ansakffelse av en ramme som kan ligge mellom skjerm og tastatur for og forhindre kontakt, da det er lite og gå på her. (fare for trykkbelastning på skjermen). Jeg har også hørt at dette var noe Dell skulle sende, dog har jeg ikke motatt noe sånt.

Dog har jeg ikke fått med meg noe om dette "problemet" her på forumt, kun via en kamerat. (Det ser fryktelig trangt ut mellom skjerm og tastatur iallefall).

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål 2:

Det stemmer at det er trangt mellom skjerm og tastatur, og når skjermen i tillegg er litt "lealaus", skal det ikke så veldig mye til før den kommer i kontakt med tastatur/pekebrett. Min erfaring er at kanten rundt pekebrettet (spesielt kanten som vender mot mellomromtasten) er et veldig ømfintlig område.

En ramme vil sikkert løse problemet, men jeg vet ikke hvor du får tak i dette. For min egen del legger jeg bare en tynn mikrofiberklut over tastatur/pekebrett. Etter at jeg begynte med dette, har skjermen holdt seg fin!

Lenke til kommentar

jeg fikk med sånn tynn skumgummi plastikk lignende "matte" som kom med skjermen/pc'en på min i8200, som jeg bruker fremdeles...går greit det, men jeg tror det er mange som kaster dem... :)

ang. ryggsekken, så tror jeg den er med i samme ekse, det var iallefall det med når jeg kjøpte..

Lenke til kommentar

Spørsmål 1:

Da eg bestillte 500m i fjor haust med ryggsekk, vart det sendt i 2 kolli som eg fekk samtidigt. Kontakt Dell og høyre med dei.

Spørsmål 2

Det er veldig liten klarering mellom skjerm og tastatur. Når du bruker sekken du kjøpte av Dell, kan det bli "gnissing" på skjermen. Eg fekk ikkje med noe form for ramme, men eg bruker eit vanleg tørkepapir mellom som har fungert heilt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...