Framerate Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har bestillt denne fra microplex men avbestiller den hviss noen skulle komme med kraftige reaksjoner Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) jeg ville heller brukt denne. Den flytter litt mindre luft, men heller 2*12dB enn 1 19dB, men i de fleste tilfeller holder det med 1 12dB. edit: ettersom jeg vet at folk her på forumet liker å kverulere forandret jeg de små b'ene i dB til store b'er.. Endret 29. januar 2004 av Musty Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 jeg ville heller brukt denne.Den flytter litt mindre luft, men heller 2*12db enn 1 19db, men i de fleste tilfeller holder det med 1 12db. har bare plass til en vifte till (i front) da jeg har en bak som er ganske støysvak Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Berre bestill den du. Tåler du ikkje støyen fra den der, er du bra kresen Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Berre bestill den du. Tåler du ikkje støyen fra den der, er du bra kresen bra den står jo til zalman cpu vifta mi (avartar) som har 20db Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hugs på at det kan komme meir støy av viftegrillane på kabinettet, så om du er villig til å skjære dei vekk så hjelper det på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå