pgdx Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Tror bildet (og pilen) taler for seg selv... Endret 12. februar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Kan ikke en av dere profesjonelle lage noe til han da? PoleCat? Mikka? Dunestar? omiro? Endret 12. februar 2004 av omiro Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Enden? Nå tror jeg du har bomma litt på ekspertområdet... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) -DELETED- Endret 12. februar 2004 av omiro Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 btw sitter på laptopen og får vertikal scrolling i 1024 Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Kan ikke en av dere profesjonelle lage noe til han da?PoleCat? Mikka? Dunestart? Enden? HAHAHA, der lo jeg godt gitt *tørker en tåre*. Siden trenger ikke en proff designer, bare et par råd fra gutta. Mitt råd er å bytte mouseover - den ble nesten uleselig på skjermen på jobben... PS: navnet mitt skrives med liten e for ¤$%&{?#""@#¤!€&%£ Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Han må antageligvis skaffe seg en ny designer. Stilen hans gjør seg ikke så godt på web, har ikke noe konstruktiv å komme med enn å la en annen fullføre dette for deg. Peeee South! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 btw sitter på laptopen og får vertikal scrolling i 1024 vertikal scroll er da ikkje galt. HORIsontalt derimot, er horribelt... *fikk en liten idè til webside* Synd eg sitter på skulen no... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Dunestart? Det var en litt kul vri! Noe konstruktivt ja: - for stor font virker lite proffesjonelt, men er "gunstig" for kunden - prøv å få Dagens tips helt ut til høyre. den er litt kloss oppi resten nuh - med den mouseover-fargen i menyen ble det vanskelig å lese - regner vel med du ikke kan gjøre så mye med det, men: den lilla fargen i logoen er ikke superfin sammen med resten - at bildet av møbelholmen-butikken er hvit på toppen kunne vært bedre utnyttet Endret 12. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 btw sitter på laptopen og får vertikal scrolling i 1024 vertikal scroll er da ikkje galt. HORIsontalt derimot, er horribelt... *fikk en liten idè til webside* Synd eg sitter på skulen no... Jeg har gått i koma i hele dag så jeg bytta om Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Kan ikke en av dere profesjonelle lage noe til han da?PoleCat? Mikka? Dunestart? Enden? HAHAHA, der lo jeg godt gitt *tørker en tåre*. Siden trenger ikke en proff designer, bare et par råd fra gutta. Mitt råd er å bytte mouseover - den ble nesten uleselig på skjermen på jobben... PS: navnet mitt skrives med liten e for ¤$%&{?#""@#¤!?&%£ Hva som var morsomt? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hva som var morsomt? At enden ikke akkurat er en designer, heller kodeguru. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Veldig komprimerte headere, det synes godt! Likte det spesielt dårlig, kanskje du også burde fikse litt på hover-effekten til linkene og menyen. Likte firkantene og de halve firkantene litt dårlig. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hva som var morsomt? At enden ikke akkurat er en designer, heller kodeguru. Merk at det ikke er innenfor PHP... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå