kinck Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 intel D865GBF Er det noen som har peil på hvordan man klokker dette dritt HK`et? Er det noe mulighet og få låst opp detta? ? Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Nei!!! Det der er et forbanna drittkort!!!!! MØKKAKORT!!!! BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! KAST DET!!! Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Oppdatert signatur.... Lenke til kommentar
kinck Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 tusen takk for hjelpen xzysterr du sier at jeg har dritt hovedkort.... se på ditt a lol Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kortet støtter opptil 4% overklokking, dvs 3120MHz (på din 3Ghz) vi såkaldt "burn-in mode". XzysteRr: Spar oss, topic var ikke "har D865GBF, flamming ønskes". Lenke til kommentar
kinck Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 det er helt riktig.. MEn dette er også "not supported" så jeg får ikke klokka disse usle 4% engang.. Men er dette den eneste måten uansett..?? er det ingen mulighet å få endra på fsb`n? har prøvd med en bios oppgr. men det hjalp ingenting... Driver å drømmer om ABIT IC7-MAX3, men prisen er litt i høyeste laget syntes jeg, men der er det værtfall ingenting låst, sånn som fsb osv.. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Desverre er det overhode ingen mulighet for å endre FSB manuelt (eller volt o.l.), Intel selger i første rekke kortene siden gjennom Dell. HP og andre store OEM'er og her er overklokking stort sett ute av bildet. Hørest litt rart ut at du ikke får aktivere burn-in, sjekk manualen til kortet, det er trolig en logisk forklaring. Nå er vel 3GHz likevel "brukbart" nok og 4% er jo ikke nok til å merke noe. Frem til du får en IC7-MAX3 (eller noe) kan du jo bare skryte av å ha en PC som ikke trenger overklokking (....ja, greit, men det er hvertfall en hvit løgn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå