scoot Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ja, jeg sitter nå og sikler på vifte i sidedøren min.. Men så pluttselig falt det meg inn: Om jeg setter vifte i døra, vil ikke da ledningen bli strukket vær gang jeg drar vekk sidedøren ? Evt, Vifte ledningen sitter jo fast i selve "kabbiset" Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 jovist, men det er ikke vanskelig å forlenge ledningen. har gjort det selv. Om det er cpu-en som du vil kjøle er dette veldig effektivt, men enda mer effektivt å lage ett rør fra cpu kjøler til sidedørsvifta, slik at all luft kommer direkte til den. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 jovist, men det er ikke vanskelig å forlenge ledningen. har gjort det selv.Om det er cpu-en som du vil kjøle er dette veldig effektivt, men enda mer effektivt å lage ett rør fra cpu kjøler til sidedørsvifta, slik at all luft kommer direkte til den. Okey, nå blir du Avansert ;P Neida, men forlenge ? How ? ... JEg er åpen for lærdom Lenke til kommentar
icer Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Okey, nå blir du Avansert ;P Neida, men forlenge ? How ? ... JEg er åpen for lærdom Forsto bare ikke dette helt.. Er du ute etter å bare forlenge kablene til viften? Da er det bare å lodde på ledninger (som er så lange du trenger) på hver av ledningene til viften... Ver sikker på at det er riktig ledning du tar fra og til da... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 og så må ikke plus og minus komme i sammen..det vil si at du må isolere begge med teip elns...lagde en gude en dag..jalla greier men alikevell. blei foresten kanskje ike slik du skal ha de men her er den uansett http://mscon.net/phpBB2/viewtopic.php?t=56 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Finnes det ikke bare "ferdig" lagde forlengere ? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) jo tror det..på 3dfxcool.no elelr microplex.no edit: jeg fant jeg fant... på 3dfx under kabler http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/3dfxcool/98.gif Endret 29. januar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå