pooka2 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Jeg har kanskje ikke lagt dette under riktig tema, men jeg håper alikevel på at noen kan hjelpe meg... Jeg må oppdatere firmware på dvd-brenneren min. Jeg har forstått at jeg må starte maskinen med windows 98 oppstartsdiskett... Så skriver jeg det jeg skal skrive: DVFLASH 8404A1CB.230 men jeg får beskjed om at det er en ugyldig kode eller noe sånt! Her ligger forklaringen jeg har prøvd å følge, men ikke blitt noe smartere av! http://www.msi.com.tw/program/support/driv...37&CHIP=37&ID=5 noen som vet hva jeg gjør galt? Endret 29. januar 2004 av danna Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) DVFLASH_8404A1CB.230 er ikke noe filformat , har du prøvd å kjøre kun DVFLASH.exe og se om den spør etter den andre? var litt rar forklaring på den sida ja I Windows 98 må du prøve å avslutte maskinen og starte opp o DOS uten å bruke Oppstarsdiskett for den blir feil. I Windows XP må en starte i sikkermodus med F8 til kun Ledetekst. Er sikker du på at du kan avslutte til Ledetekst fra Win98? Endret 29. januar 2004 av XPUserz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå