Admin'c Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg ser at folk med SE t610 kan koble telefonene sammen via bt for så å se filene på hverandres telefoner, men når jeg skal koble meg mot en t610 så får jeg ikke opp valget koble til som jeg gjør mot pcr med bt. Hvorfor kan jeg ikke koble meg til? Finnes det et program som lar meg koble til på samme måte? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har ikke brukt 610 noen gang men har du ikke et valg som heter "søke etter andre enheter"?? e.l. Funker sånn på 6600 i hvertfall. Søker etter andre enheter - velger en av de du finner - velger koble sammen i menyen- og taster passordet - viola, sammen in perfect harmoni Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 har prøvd, på nokia 600 får man bare opp et slikt valg mot pcr, t610 klarer heller ikke koble seg til for å se filstruktur.... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) På Nokia 6600 er det kjempelett ihvertfall. Når man ser på bilder i galleriet kan man bare dra inn på - valg "Send via Bluetooth" så søker den. Når den har funnet mottaker trykker du bare "OK" så sender den bildet. Prøvde dette mot en T68i(på T68i står det da bare størrelsen på bildet samt navnet fra mottaker, og man trykker da bare "ja-knappen".) Etter det lagres det automatisk i "mine bilder". EDIT: Kanskje ikke helt detta du var ute etter? : Endret 30. januar 2004 av ingar Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 nope, ser ut til at vi har kommet like langt, men SE telefonene har kommet lengre, her kan man koble seg på en telefon med blåtann og så hante filer akkuratt som på en FTP server Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 på min se t610 så er d bare og finne en enhet (en annen mobil) og sende filer. d går ann på 7650 tror d skal gå ann på 6600 og da Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 jeg kan jo det, men poenget er at SE t610 mobiler kan koble seg opp mot hverandre for så se filstrukturen på den andres telefon så man får sett igjennom alle filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå