ASCIWhite Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det har vært mye snakking her på forumet om denne butikken [url="http://www.go-l.com/store/index.htm"]http://www.go-l.com/store/index.htm[/url] Alle har trodd at det er en "bøffebutikk" Nå kan jeg si at det er det ikke, en kompis av meg som bestillte maskin derfra for 3 mnd siden fikk den endelig, det er en av de råe bærbare på siden, og der er til og med frest ut logoen til firmaet i STEIN på fronten. Hva kan jeg si.... Lekkert som fytterakkeren selv....... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 SYKE pc er! pc til 60000kr!!! Hadde jeg bare hatt de pengene.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Rundt 15k: De hadde vært digg! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hadde vore lite dumt å lage ei så forsegjordt side på tull da Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Oh så mye fett på den siden. Det skal de ha Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 siden er real den... ringte til den engelske...snakkelitt om frakt og sånt.... på den derre 3 skjermsløsningen,,,,,"sikle" Lenke til kommentar
xthal Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Nå kan jeg si at det er det ikke, en kompis av meg som bestillte maskin derfra for 3 mnd siden fikk den endelig, det er en av de råe bærbare på siden, og der er til og med frest ut logoen til firmaet i STEIN på fronten. Hva kan jeg si.... Lekkert som fytterakkeren selv....... 3 måneder? Måtte kisen seriøst vente et kvart år på å få den overprisa miskina si? Og folk klager på komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå