J0ppe Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Fikk den brenneren av lillebroren min som brukte den på sin pc uten problemer. Når jeg brenner cder eller kopierer musikk til hardisken vil den ikke brenne eller lese raskere enn 12x (uansett hva slags hastighet jeg velger) og bruker 100% eller 99% av cpuen konstant. Med en gang den er ferdig med å brenne/lese så går den ned på 0% cpu usage igjen. Hva er feil? Hadde masse problemer med gamle hovedkortet men alt untatt dette løste seg når jeg byttet. Takker for alle svar. Har en denne LGèn Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Hvordan? Bios? Endret 29. januar 2004 av J0ppe Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Her : http://www.hardware.no/guider/cdbrenning/index4.html Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 slå på DMA har gjort det, men det funker ikke bedre nå Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå