IwwY^^ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg prøver gang på gang og koble mine Z-680 til Lydkortet. Alt jeg får er en bitte liten lyd når jeg plugger hodetelefonene mine inn i AUX inngangen. Fra kontroll-enheten eller Subben kommer det ikke lyd.. Vet ikke om det er Kontroll-enheten som er defekt eller Sub'en.. Har sendt mail til Logitech om dette, men kan det være en annen grunn til at de ikke fungerer? Lenke til kommentar
grevski Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Funker det når du kjører med test knappen på fjernkontrollen? Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Nei.. faktisk ikke.. Betyr det at det ikke er lydkortet da eller? Må være den boksen som er ødelagt eller noe Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvis "fjernkontrollen" er kontroll-enheten?? og di ikke får kjørt et test signal fra den er kontroll-enheten mest sannsyneligvis ødelagt. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Har du enable aux da ? Dumt spørsmål, men den er ikkje enabla vanlegvis. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Hmm.... Enabla i lydkortet eller? Når jeg plugger hodetelefonene inn i Hodetelefon-inngangen hører jeg ingen lyd.. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kontrollpanel. Audio. Avansert. Og opn alle utgående lydkilder. Da ser du om det er sett mute på nokon av dei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå