unwill Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg har nå hatt det systemet her en stund, men det er først i dag at hovedkortviften går i en variert hastighet og dermed lager litt "bzzz" lyder hver gang den akselerer... Jeg åpner kabinetet og sjekket at alt var i, og at det ikke var noe støv i veien. Og jeg har heller ikke fanget noen veps i kabinetet... Håper noen kan finne ut problemer. Det jeg kan gjøre er selvfølgelig kjøpe en ribbe og bytte den ut med viften, men vil helst ikke det hvis det kan fikses uten å bruke penger på det. Lenke til kommentar
555 Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 se etter om kablan til viften kommer opp i vifte bladene. da pleier det å komme en rar lyd tktktktktktktktk [ Denne Melding var redigert av: 555 på 2002-03-13 18:00 ] Lenke til kommentar
turboduron Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 abit har hatt store problemer med viftene på KT7-raid trenger bare ringe dem du har kjøpt kortet av så sender dem ny vifte i brev samme dag.. Komplett data har i allefall gjort dette til meg to ganger.(to forskjellige kort) Dem sendte ny vifte samme dag,neste dag lå det i konvolutt i postkassa. Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 turboduron: (liker nick`et :smile:) har sjøl et (nyinkjøpt) KT7-raid, og chipsetvifra bråker bra i begynninga, men det går over etter litt. Har alltid trudd det var fordi det er oljelager, og ikkje kulelager på den vetle snurreren... Men når du sier det med problemer, vifte og KT7, så trenger eg sånn lita vifte til: gyllen mulighet med andre ord? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Tok av vifta mi dagen etter jeg kjøpte mitt kort (bråkte fra første stund.) Har ikke opplevd at det er ustabilt eller lignende. Kjøpte kortet i Okt. 2000. (med en gang det kom) Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 (kunne sikkert tatt av vifta eg og (satt på større kjøler), men da mister liksom litt av hovedkortet sjarmen. Ingen enige? Neivel..) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Tråden passer best under hk og cpu, takk Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Værsågod... Tok selv av vifta for et par måneder siden, funker 100% bra og er en del stillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå