-Fox- Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Jeg har bestilt et Aopen Hq08 Maxitower til et moddeprosjekt. Jeg regner med at det kommer på mandag eller tirsdag. Jeg skal lakke det og lage noe i sidedøra. Skal lage worklog når det kommer. Her er en skisse av sidedøra. [url="http://www.home.no/orjansletbakk/data.html"]Min Hjemmeside[/url] Hvis jeg bruker denne skissen skal jeg sette plexi bak fox merket øverst Hvis noen har noen andre forslag til hva jeg skal gjøre med det eller hvilken farge jeg skal lakke det i må de gjerne skrike ut Har ikke bestemt noe som helst om hva jeg egentlig skal gjøre, den skissen er bare et forslag. Ideer mottas med stor takk Mvh fox Edit: jeg skal ordne skissen snart. Endret 31. januar 2004 av -Fox- Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er ikke helt sikker på dette, men jeg tror ikke det går å sette plexi på inn sida av side døra siden du må dra den helt bak (ca 50-60cm) for å få den av. Kan godt være at jeg har feil. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har akkuratt tegna opp på mitt Aopen Maxi tower ( forøvrig likt som ditt ) .. SKal strax skjære ut ;D Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Er det mulig å sette plexi på innsiden uten at det blir i veien når du skal ta av sidedøra? Endret 29. januar 2004 av -Fox- Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er det mulig å sette plexi på innsiden uten at det blir i veien når du skalta av sidedøra? Ja, det er vell det ? Plexi er jo ikke tykt Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Puuuuh Ble nesten litt bekymret. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Puuuuh Ble nesten litt bekymret. HEhe, jeg skal sette inn plexi til helga.. vi venter i spenning Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 det går fint å sette plexi i sidedøra. mener og huska at det er litt klaring. (orker ikke å demontere). alternativt kan du bøye ut de klipsene oppe på døra, som holder døra mot ramma. da slipper du også å ta døra helt bak. har gjort det selv. Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Ja jeg regner med at det går greit. Hvis det ikke hadde gått hadde jeg bare kuttet vekk litt. Lenke til kommentar
razer Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Siden du må dra den bakover kan det bli problemer å få klemt på plass en vifte der da... Har kabinettet selv og tror ikke det vil gå så bra å feste en vifte i sidedøra(med mindre du vrir og vrenger på døra da ) Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Hvor langt bak må du dra den? Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 jeg har vifter i sidedøra mi. tar døren ca 2 cm bak og så løfter den oppover for å ta den av. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 du kan ikke ha plexi i hele siden for i midten er den jo delt opp og det er ikke plass til plexi der, da må det kuttes bort litt... Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg skal ikke ha vindu i hele siden. Har bestilt et window kit formet som en ostepop med 80mm viftehull. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg har nå begynt min modding på kabinettet, Vi skjærer nå ut Plexi og sånt, Samt så lakker jeg alt, BILDER KOMMER PÅ MANDAG Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 *Glede seg, glede seg* Får kabinettett mitt på tirsdag Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 *Glede seg, glede seg* Får kabinettett mitt på tirsdag Hehe, alle sidene/dørene osv er lakket. Sort og Sølv JEg har og fått plexi som settes i imorgen, og så skal seff min far sende meg bilder på mandag. MEN ###### da, svart lakk tørker saaakteeee ... Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Bilder snart ScOot? *vente i spenning* Jeg får kabinettet i morgen Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Bilder snart ScOot? *vente i spenning* Jeg får kabinettet i morgen Ligger ute nå.. Sjekk FOrum - overklokking - case mods ! ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå