PT Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg skal skrive om Kristendommen til i morgen, og smart som jeg er la jeg selvfølgelig igjen notatboken og krl-boken på skolen Er det noen som har en idé om hva jeg kan skrive om? som vet om en eller flere nettside jeg kan se på? har lyst til å finne frem KRL-boken sin og skrive av alt som står om Kristedom der? Skal leveres inn i morgen Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Her har du noen gode poenger Den tiende landeplage Lenke til kommentar
kag Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 som vet om en eller flere nettside jeg kan se på? Bibelen.no Kristent Nettverk Oslo Kristne Senter Den Norske Kirke Jesus Online Jesus.no ....og Kristologi Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Takker Tror jeg har nok stoff nå til å skrive ferdig hele greien nå Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Skriv at de kristne ofte er de smarteste på jorden. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Et must er Herregud.com Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Skriv at de kristne ofte er de smarteste på jorden. Tja... er det i tråd med kristenmoral å lyve, da? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Et must er Herregud.com Avviser liv på Mars Den kristne vitenskapsmannen Willie "Vanilli" Fjellskår reagerer med forskrekkelse og avsky på NASAs forsøk på å finne liv på Mars. - Bibelen forteller ikke om liv på andre steder enn jorden, derfor finnes det heller ikke liv verken på Mars eller på andre planeter i Universet, fastslår den anerkjente forskeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå